wtorek, 16 grudnia, 2025

WYDARZENIA

Agnieszka Trzepacz

Od sierpnia 2008 roku jest junior media managerem we wrocławskiej agencji Highlite PR. Odpowiada za kontakty z dziennikarzami oraz tworzenie tekstów prasowych. Jest absolwentką dziennikarstwa i komunikacji społecznej na Uniwersytecie Wrocławskim. Doświadczenie zawodowe zdobywała m.in. w Gazecie...

Ministerstwo Skarbu zatrudnia agencję PR?

Do połowy września rząd ma czas na przygotowanie programu naprawczego dla polskich stoczni, podaje Radio PiN. Zdaniem związkowców z Gdyni, akcja nie zakończy się dla stoczniowców pomyślnie – ich zdaniem Ministerstwo Skarbu przygotowuje się PR-owsko do...

Większe Highlite PR

Agnieszka Trzepacz dołączyła do wrocławskiej agencji Highlite PR. Objęła stanowisko junior media managera i będzie odpowiedzialna za kontakty z dziennikarzami oraz tworzenie tekstów prasowych. Agnieszka Trzepacz doświadzenie zdobywała m.in. w Gazecie Wyborczej, przy organizacji i promocji Wrocławskiego...

Airbnb z grzywną w Hiszpanii za reklamowanie nielegalnych nieruchomości

Zgodnie z decyzją, platforma musi niezwłocznie usunąć wszystkie ogłoszenia naruszające przepisy...

„Spokojne Święta”: Polscy aktorzy o rodzinnych o rozmowach

Akcja uczy, jak lepiej ze sobą rozmawiać – między innymi przy świątecznym stole...

Prada stawia na autentyczność. Sandały inspirowane indyjskim obuwiem doczekały się etykiety?

Nowa kolekcja zostanie wyprodukowana w indyjskich stanach Maharasztra i Karnataka, co jest efektem oficjalnego porozumienia...

Sopot w nowej odsłonie. Miasto zmienia identyfikację wizualną

„By oddać niepowtarzalną sopocką aurę, inspiracje do identyfikacji wizualnej miasta zostały zaczerpnięte z rozpoznawalnych miejsc: molo, panoramy miasta, sopockich willi, werand i wieżyczek, morza i lasu”...

Bakoma ponownie sponsorem Widzewa Łódź

Firma spożywcza była już sponsorem klubu w sezonie 1996/97, który zakończył się zdobyciem przez Widzew tytułu Mistrza Polski...

Przemysł kreatywny sceptyczny wobec współpracy OpenAI z Disneyem

Porozumienie to pozwala firmie zajmującej się AI na wykorzystanie postaci wytwórni filmowej w narzędziach generatywnej AI...

YouTube usprawnia proces nawiązywania współprac twórców z markami

Nowe aktualizacje zapewnią firmom bezpośredni dostęp do danych o wynikach promowanych materiałów wideo...

Michał Przedlacki Dziennikarzem Roku 2025. Ogłoszono laureatów 29. edycji konkursu Grand Press

W kategorii News wygrali Mariusz Gierszewski (Radio Zet) i Dominika Długosz („Newsweek Polska”) za materiał „Radio Zet ujawnia: Szymon Hołownia spotkał się pod osłoną nocy z wysłannikiem Jarosława Kaczyńskiego”...

Block title

 
 

PRACA

Google search engine

NAJCZĘŚCIEJ CZYTANE

ARTYKUŁ SONSOROWANY

BMW liderem wyścigu o medialność. Na podium samochodów osobowych także Volkswagen i Toyota 

Instytut Monitorowania Mediów zbadał widoczność marek motoryzacyjnych w polskich mediach w pięciu obszarach – od publikacji dziennikarskich, przez kanały własne, platformy społecznościowe, aż po reklamy oraz współprace sponsoringowe...

PRoto.pl Poleca