WYDARZENIA
Na portalu Independent.co.uk można znaleźć tekst o znaczeniu reputacji. Jego autor, Meriel Pritchard przekonuje, że za każdym rozpoznawalnym nazwiskiem stoi PR-owiec, którego działania – jakkolwiek byłyby zróżnicowane – zawsze zmierzają do tego, by w jak najlepszym...
Po co Coca-Cola wydaje „grube miliony” na sponsoring, pyta prezesa polskiego oddziału koncernu Juana Miguela Moralesa Marcin Zawiśliński. Dziennikarz chce się dowiedzieć, dlaczego Coca-Cola inwestuje w sponsorowanie igrzysk olimpijskich oraz innych wydarzeń sportowych, a tymczasem znacznie redukuje...
Zdaniem Tomasza Sakiewicza, publikującego gościnnie na łamach Rzeczpospolitej, o prezydencie Kaczyńskim nie napisano dotychczas solidnego tekstu analizującego jego wizerunek. Zdaniem autora niezależnie od tego, czy opisywali go jego zwolennicy czy przeciwnicy, popełniali oni „infantylny błąd przedstawiania...



