WYDARZENIA
Miesięcznik Businessman.pl publikuje artykuł o polskim rynku public relations. W opinii autora Grzegorza Stecha, branża „mocno stoi na nogach”, do tego stopnia, że to nie klienci, a agencje przebierają w ofertach. Polskie agencje PR zostały podzielone...
Dziennik poświęca dużo miejsca PR-owi i marketingowi politycznemu. Pretekstem do podjęcia tematu jest wywiad z Erykiem Mistewiczem, który mówi o końcu wpływu mediów na postrzeganie polityki przez opinię publiczną oraz o roli specjalistów ds. wizerunku publicznego,...
Urząd Miasta wybrał firmy, które zrealizują dla Poznania strategię na lata 2008-2012. Zwycięskie okazało się konsorcjum agencji strategiczno-kreatywnej Just i Instytutu Konkurencyjnej Ekonomii Regionów, specjalizującego się m.in.w prowadzeniu badań metropolitalnych oraz marketingu terytorialnym. Przedstawione koncepcje oceniała...