WYDARZENIA
Specjalistka ds. public relations w warszawskim biurze Creditreform (od maja 2008 roku). Odpowiada m.in. za wdrażanie, realizowanie i koordynowanie strategii komunikacyjnej firmy, współpracę z mediami, organizację seminariów, konferencji i spotkań, a także współpracę z komórkami centrali...
10 czerwca odbędzie się II Forum Marketingowe Polsko-Niemieckiej Izby Przemysłowo-Handlowej „Sponsoring – strzał w dziesiątkę czy wyrzucone pieniądze?”. Podczas spotkania zaprezentowane zostaną przykłady efektywnej współpracy świata biznesu, kultury i sztuki. Prelegenci postarają się dać odpowiedź na...
Kapitan Kultura promujący Łódź budzi wiele kontrowersji, pisze Dziennik Łódzki, zastanawiając się czy komiksowa Miss i superbohater w pelerynie dobrze reprezentują miasto. „To żenada, że miasto w taki sposób wydaje pieniądze na promocję”- ocenia łódzki działacz...