WYDARZENIA
Gazeta Pomorska Toruń opublikowała artykuł na temat PR-owskiego przetargu na promocję mostu, którego nie ma. Jak wynika z tekstu, agencje rywalizujące o projekt mają sprawić, aby wspomniana inwestycja ujrzała światło dzienne.Do mostowego przetargu stanęły dwie instytucje...
O wizerunku prezydenta i odpowiedzialności jego kancelarii za ten wizerunek, pisze Maciej Rybiński w Fakcie. Autor artykułu jest zdania, że prezydent częściowo sam jest winny swojemu obrazowi w mediach. „Potoczny wizerunek prezydenta jest fałszywy”, przekonuje Rybiński. Tłumaczy...
Agencja Partner of Promotion została nagrodzona za działania PR w Polskim Konkursie Reklamy KTR 2008. Agencja otrzymała brąz za kampanię „Akademia Zdrowego Rozwoju Instytutu Pampers”, realizowaną dla firmy Procter&Gamble. Wyróżnienie zostało przyznane w kategorii Active Advertising,...