poniedziałek, 15 grudnia, 2025

WYDARZENIA

Nagrodzeni!

19 czerwca na uroczystej gali w klubie Mirage rozwiązano konkurs dla młodzieży „Znajdź haka na raka”. Jest to część programu edukacyjnego „Mam haka na raka”, nad którym merytoryczną opiekę sprawuje Polska Unia Onkologii. Zwycięzcą został projekt...

Kampania Parkingowa 2007 „Czy naprawdę chciałbyś być na naszym miejscu?”

Akcja została uznana za szczególnie wartą polecenia w kategorii „Launch of a new service” przez jury IPRA Golden World Awards 2008. Tytuł projektuKampania Parkingowa 2007 „Czy naprawdę chciałbyś być na naszym miejscu?” Podmioty realizujące projektPublicis Consultants...

ComPress i Polski Lek

Agencja Public Relations ComPress podpisała umowę o współpracy z firmą Polski Lek – specjalizującą się w produkcji leków nierecepturowych. Agencja podjęła działania w zakresie PR-u produktowego dwóch nowo wprowadzonych przez firmę farmceutyków. Umowa jest podpisana do...

Przemysł kreatywny sceptyczny wobec współpracy OpenAI z Disneyem

Porozumienie to pozwala firmie zajmującej się AI na wykorzystanie postaci wytwórni filmowej w narzędziach generatywnej AI...

YouTube usprawnia proces nawiązywania współprac twórców z markami

Nowe aktualizacje zapewnią firmom bezpośredni dostęp do danych o wynikach promowanych materiałów wideo...

Michał Przedlacki Dziennikarzem Roku 2025. Ogłoszono laureatów 29. edycji konkursu Grand Press

W kategorii News wygrali Mariusz Gierszewski (Radio Zet) i Dominika Długosz („Newsweek Polska”) za materiał „Radio Zet ujawnia: Szymon Hołownia spotkał się pod osłoną nocy z wysłannikiem Jarosława Kaczyńskiego”...

PKO Bank Polski ogłasza przetarg na wybór agencji fieldmarketingowej

Wybrana firma ma zająć się pełną obsługą techniczną eventów sprzedażowych, sportowych i sponsorskich, w tym stoisk mobilnych...

All Hands Agency wspiera projekt Organizacji Odzysku ASEKOL PL

Agencja odpowiada za działania public relations, w tym relacje z mediami...

Ważna wiadomość dla Czytelników newslettera PRoto – czeka Was poranna dawka wiedzy!

Chcemy jeszcze lepiej odpowiadać na Wasze potrzeby, dlatego z przyjemnością informujemy, że zmieniamy godzinę wysyłki newslettera PRoto z popołudniowej na poranną...

Instagram edukuje, jak rozmawiać z nastolatkami o mediach społecznościowych

Seria „Carversations” ma na celu pokazanie autentycznych rozmów między rodzicami a ich dziećmi, które często odbywają się w samochodzie...

Chatboty wciąż zawodzą w sytuacjach kryzysowych

Test przeprowadzony przez The Verge ujawnił, że największe chatboty mają problemy z właściwą reakcją na wzmianki o myślach samobójczych...

Agencje i marketerzy z Polski nagrodzeni w Effie Awards Europe. Historyczny sukces McCANN

Tegoroczna edycja przyniosła cztery statuetki dla Polski. Trzy z nich trafiły do McCann Poland...

Block title

 
 

PRACA

Google search engine

NAJCZĘŚCIEJ CZYTANE

ARTYKUŁ SONSOROWANY

„Efekt Smarzowskiego” w liczbach. Premiera filmu „Dom dobry” wywołała wyraźny wzrost dyskusji o przemocy domowej

Najnowszy film Wojciecha Smarzowskiego stał się czymś więcej niż wydarzeniem kulturalnym – zadziałał jak społeczny zapalnik. Realnie przełożył się na wzrost liczby zgłoszeń od osób szukających pomocy...

PRoto.pl Poleca