WYDARZENIA
Jak profesjonalnie przygotować ogłoszenie rekrutacyjne, aby znaleźć dobrego pracownika, a przy tym wizerunkowo wesprzeć firmę, pisze Dziennik. W opinii PR-owskiego eksperta, Iwony Rudnickiej z agencji On Board, im bardziej rozwinięta kultura organizacji, tym bardziej profesjonalnie przygotowuje...
Agencja Aurora Communication, należąca do Grupy Pegasus, rozpoczęła współpracę z polskim przedsiębiorstwem Inter-Fragrances. Obejmuje ona prowadzenie działań public relations z zakresu PR-u korporacyjnego oraz produktowego dla marek Seboradin, Napiera i Petrole. Umowę podpisano na rok. Firma...
Optimum PR rozpoczęła współpracę z agencją interaktywną Pro-Creation. Konsultanci Optimum mają się zająć kształtowaniem wizerunku klienta wśród kluczowych grup docelowych.Projekt współpracy obejmuje także stworzenie strategii komunikowania się z rynkiem. Pro-Creation wybrało agencję w drodze konkursu ofert....



