WYDARZENIA
Gazeta Wyborcza Rzeszów informuje, że wyłoniona została firma, która opracuje strategię marki dla Rzeszowa. Finalistą konkursu ogłoszonego przez rzeszowski magistrat jest poznańska firma badawczo-doradcza Public Profits. Konkurs na opracowanie, „drogowskazu, który - jak pisze Małgorzata Bujara...
O wizerunku Polaków w naszych własnych oczach oraz w oczach sąsiadów z Zachodu przy okazji rozpoczętych właśnie mistrzostw piłkarskich, pisze Mariusz Cieślik w tygodniku Newsweek. Co ciekawe, sami mamy tendencję do postrzegania przedstawicieli naszego narodu, jak...
Dziennik, Rzeczpospolita i Trybuna informują za tygodnikiem Capitall, że bułgarski rząd powierzył międzynarodowej agencji PR-owskiej Burson-Marsteller zadanie poprawy wizerunku swojego kraju. Kontrakt wart jest milion euro, czytamy we wszystkich trzech gazetach. Jak wynika z artykułów, władze...



