wtorek, 16 grudnia, 2025

WYDARZENIA

Zwycięzca rzeszowskiego przetargu

Gazeta Wyborcza Rzeszów informuje, że wyłoniona została firma, która opracuje strategię marki dla Rzeszowa. Finalistą konkursu ogłoszonego przez rzeszowski magistrat jest poznańska firma badawczo-doradcza Public Profits. Konkurs na opracowanie, „drogowskazu, który - jak pisze Małgorzata Bujara...

Wizerunek Polaka odstaje od realiów

O wizerunku Polaków w naszych własnych oczach oraz w oczach sąsiadów z Zachodu przy okazji rozpoczętych właśnie mistrzostw piłkarskich, pisze Mariusz Cieślik w tygodniku Newsweek. Co ciekawe, sami mamy tendencję do postrzegania przedstawicieli naszego narodu, jak...

Burson-Marsteller pracuje dla Bułgarii

Dziennik, Rzeczpospolita i Trybuna informują za tygodnikiem Capitall, że bułgarski rząd powierzył międzynarodowej agencji PR-owskiej Burson-Marsteller zadanie poprawy wizerunku swojego kraju. Kontrakt wart jest milion euro, czytamy we wszystkich trzech gazetach. Jak wynika z artykułów, władze...

Przemysł kreatywny sceptyczny wobec współpracy OpenAI z Disneyem

Porozumienie to pozwala firmie zajmującej się AI na wykorzystanie postaci wytwórni filmowej w narzędziach generatywnej AI...

YouTube usprawnia proces nawiązywania współprac twórców z markami

Nowe aktualizacje zapewnią firmom bezpośredni dostęp do danych o wynikach promowanych materiałów wideo...

Michał Przedlacki Dziennikarzem Roku 2025. Ogłoszono laureatów 29. edycji konkursu Grand Press

W kategorii News wygrali Mariusz Gierszewski (Radio Zet) i Dominika Długosz („Newsweek Polska”) za materiał „Radio Zet ujawnia: Szymon Hołownia spotkał się pod osłoną nocy z wysłannikiem Jarosława Kaczyńskiego”...

PKO Bank Polski ogłasza przetarg na wybór agencji fieldmarketingowej

Wybrana firma ma zająć się pełną obsługą techniczną eventów sprzedażowych, sportowych i sponsorskich, w tym stoisk mobilnych...

All Hands Agency wspiera projekt Organizacji Odzysku ASEKOL PL

Agencja odpowiada za działania public relations, w tym relacje z mediami...

Ważna wiadomość dla Czytelników newslettera PRoto – czeka Was poranna dawka wiedzy!

Chcemy jeszcze lepiej odpowiadać na Wasze potrzeby, dlatego z przyjemnością informujemy, że zmieniamy godzinę wysyłki newslettera PRoto z popołudniowej na poranną...

Instagram edukuje, jak rozmawiać z nastolatkami o mediach społecznościowych

Seria „Carversations” ma na celu pokazanie autentycznych rozmów między rodzicami a ich dziećmi, które często odbywają się w samochodzie...

Chatboty wciąż zawodzą w sytuacjach kryzysowych

Test przeprowadzony przez The Verge ujawnił, że największe chatboty mają problemy z właściwą reakcją na wzmianki o myślach samobójczych...

Agencje i marketerzy z Polski nagrodzeni w Effie Awards Europe. Historyczny sukces McCANN

Tegoroczna edycja przyniosła cztery statuetki dla Polski. Trzy z nich trafiły do McCann Poland...

Block title

 
 

PRACA

Google search engine

NAJCZĘŚCIEJ CZYTANE

ARTYKUŁ SONSOROWANY

„Efekt Smarzowskiego” w liczbach. Premiera filmu „Dom dobry” wywołała wyraźny wzrost dyskusji o przemocy domowej

Najnowszy film Wojciecha Smarzowskiego stał się czymś więcej niż wydarzeniem kulturalnym – zadziałał jak społeczny zapalnik. Realnie przełożył się na wzrost liczby zgłoszeń od osób szukających pomocy...

PRoto.pl Poleca