środa, 17 grudnia, 2025

WYDARZENIA

DATA PR kooperuje

DATA Public Relations rozpoczęła współpracę z agencją interaktywną interactive.pl. Współdziałanie ma zapewniać klientom obu firm bardziej wszechstronną obsługę w pracy nad kampaniami wizerunkowymi. interactive.pl jest częścią Grupy Kapitałowej NetArt i zajmuje się tworzeniem: serwisów internetowych, portali...

Większy zasięg, nowy prezes

Worldcom Public Relations Group, sieć niezależnych firm PR-owskich, przyłączyła dwie nowe firmy i ogłosiła wybór nowego prezesa regionu EMEA. Do Worldcom PR Group wcielono agencje Janev&Janev z Bułgarii i P.R.C.S. Public Relations&Communication Specialists z Grecji. W...

Dwóch klientów

Agencja 180° Public Relations podpisała dwa nowe kontrakty. Dział Consumer Practice rozpoczął pracę dla marki Max Factor (Procter&Gamble). Agencja jest odpowiedzialna za doradztwo w zakresie komunikacji i relacje z mediami, a ze strony P&G projekt prowadzi...

Airbnb z grzywną w Hiszpanii za reklamowanie nielegalnych nieruchomości

Zgodnie z decyzją, platforma musi niezwłocznie usunąć wszystkie ogłoszenia naruszające przepisy...

„Spokojne Święta”: Polscy aktorzy o rodzinnych o rozmowach

Akcja uczy, jak lepiej ze sobą rozmawiać – między innymi przy świątecznym stole...

Prada stawia na autentyczność. Sandały inspirowane indyjskim obuwiem doczekały się etykiety?

Nowa kolekcja zostanie wyprodukowana w indyjskich stanach Maharasztra i Karnataka, co jest efektem oficjalnego porozumienia...

Sopot w nowej odsłonie. Miasto zmienia identyfikację wizualną

„By oddać niepowtarzalną sopocką aurę, inspiracje do identyfikacji wizualnej miasta zostały zaczerpnięte z rozpoznawalnych miejsc: molo, panoramy miasta, sopockich willi, werand i wieżyczek, morza i lasu”...

Bakoma ponownie sponsorem Widzewa Łódź

Firma spożywcza była już sponsorem klubu w sezonie 1996/97, który zakończył się zdobyciem przez Widzew tytułu Mistrza Polski...

Przemysł kreatywny sceptyczny wobec współpracy OpenAI z Disneyem

Porozumienie to pozwala firmie zajmującej się AI na wykorzystanie postaci wytwórni filmowej w narzędziach generatywnej AI...

YouTube usprawnia proces nawiązywania współprac twórców z markami

Nowe aktualizacje zapewnią firmom bezpośredni dostęp do danych o wynikach promowanych materiałów wideo...

Michał Przedlacki Dziennikarzem Roku 2025. Ogłoszono laureatów 29. edycji konkursu Grand Press

W kategorii News wygrali Mariusz Gierszewski (Radio Zet) i Dominika Długosz („Newsweek Polska”) za materiał „Radio Zet ujawnia: Szymon Hołownia spotkał się pod osłoną nocy z wysłannikiem Jarosława Kaczyńskiego”...

Block title

 
 

PRACA

Google search engine

NAJCZĘŚCIEJ CZYTANE

ARTYKUŁ SONSOROWANY

BMW liderem wyścigu o medialność. Na podium samochodów osobowych także Volkswagen i Toyota 

Instytut Monitorowania Mediów zbadał widoczność marek motoryzacyjnych w polskich mediach w pięciu obszarach – od publikacji dziennikarskich, przez kanały własne, platformy społecznościowe, aż po reklamy oraz współprace sponsoringowe...

PRoto.pl Poleca