poniedziałek, 22 grudnia, 2025

WYDARZENIA

Polsko-Niemieckie Forum o sponsoringu

10 czerwca odbędzie się II Forum Marketingowe Polsko-Niemieckiej Izby Przemysłowo-Handlowej „Sponsoring – strzał w dziesiątkę czy wyrzucone pieniądze?”. Podczas spotkania zaprezentowane zostaną przykłady efektywnej współpracy świata biznesu, kultury i sztuki. Prelegenci postarają się dać odpowiedź na...

Kapitan kultura zbiera baty

Kapitan Kultura promujący Łódź budzi wiele kontrowersji, pisze Dziennik Łódzki, zastanawiając się czy komiksowa Miss i superbohater w pelerynie dobrze reprezentują miasto. „To żenada, że miasto w taki sposób wydaje pieniądze na promocję”- ocenia łódzki działacz...

Jak zadowolić dziennikarzy i inwestorów

Jakim powinno się być PR-owcem, aby zaskarbić sobie przychylność mediów, opowiada miesięcznikowi Nasz Rynek Kapitałowy Piotr Wojtaszek, wybrany najlepszym rzecznikiem prasowym spółek giełdowych. Specjalista twierdzi, że zdobycie sympatii dziennikarzy, którzy zazwyczaj podchodzą krytycznie do pracy PR-owców,...

Głos dziecka w roli głównej. Rzeczniczka Praw Dziecka rusza z kampanią społeczną

Akcja ma walczyć z funkcjonującą nadal postawą „Dzieci i ryby głosu nie mają”, dającą przyzwolenie na ignorowanie dziecięcych opinii, emocji i potrzeb...

Olga Kostrzewska-Cichoń rzeczniczką prasową Grupy Tauron

Ma doświadczenie m.in. jako dziennikarka mediów ogólnopolskich, takich jak TVN i TVN24...

24/7Communication wygrywa w przetargu Biedronki

Agencja odpowiada m.in. za realizację działań z obszaru komunikacji korporacyjnej, strategiczne doradztwo w zakresie public relations i public affairs...

Instagram wprowadza limit hashtagów

Decyzja ta ma na celu uporządkowanie widoku pod wpisami, gdzie dotychczas często pojawiały się niemal nieskończone listy tagów...

AI Mode od Google’a zagrożeniem dla blogerów kulinarnych? Tracą zasięgi i reputację

Narzędzie to podsuwa gotowe przepisy generowane przez sztuczną inteligencję, które są „sklejką” fragmentów pobranych z wielu blogów...

Rusza kolejna edycja konkursu The Next Gen of PR. Zgłoszenia do 19 stycznia

To polskie eliminacje do międzynarodowych rozgrywek Next Generation PR World Cup, organizowanych przez ICCO...

OBTK współpracuje z International Rescue Committee

W ramach współpracy agencja odpowiada m.in. za opracowanie strategii komunikacji projektu „OPPORTUNITY”...

Katarzyna Chocyk żegna się z Lifetube’em

Chocyk przekazała, że od stycznia 2026 roku rozpocznie pracę w nowej branży...

Krzysztof Olszewski odchodzi z Play

W firmie telekomunikacyjnej pracował od stycznia 2024 roku jako dyrektor Departamentu Komunikacji Korporacyjnej...

Block title

 
 

PRACA

Google search engine

NAJCZĘŚCIEJ CZYTANE

ARTYKUŁ SONSOROWANY

Głos dziecka w roli głównej. Rzeczniczka Praw Dziecka rusza z kampanią społeczną

Akcja ma walczyć z funkcjonującą nadal postawą „Dzieci i ryby głosu nie mają”, dającą przyzwolenie na ignorowanie dziecięcych opinii, emocji i potrzeb...

PRoto.pl Poleca