WYDARZENIA
10 czerwca odbędzie się II Forum Marketingowe Polsko-Niemieckiej Izby Przemysłowo-Handlowej „Sponsoring – strzał w dziesiątkę czy wyrzucone pieniądze?”. Podczas spotkania zaprezentowane zostaną przykłady efektywnej współpracy świata biznesu, kultury i sztuki. Prelegenci postarają się dać odpowiedź na...
Kapitan Kultura promujący Łódź budzi wiele kontrowersji, pisze Dziennik Łódzki, zastanawiając się czy komiksowa Miss i superbohater w pelerynie dobrze reprezentują miasto. „To żenada, że miasto w taki sposób wydaje pieniądze na promocję”- ocenia łódzki działacz...
Jakim powinno się być PR-owcem, aby zaskarbić sobie przychylność mediów, opowiada miesięcznikowi Nasz Rynek Kapitałowy Piotr Wojtaszek, wybrany najlepszym rzecznikiem prasowym spółek giełdowych. Specjalista twierdzi, że zdobycie sympatii dziennikarzy, którzy zazwyczaj podchodzą krytycznie do pracy PR-owców,...



