WYDARZENIA
Czy firmy sponsorujące Polski Komitet Olimpijski wstydzą się tej współpracy, zastanawia się Gazeta Wyborcza. Artykuł udowadnia, że choć sponsorzy nie zrywają kontraktów z Komitetem, to „większość nie obnosi się, że sponsoruje polską reprezentację”.„Sytuacja sponsorów igrzysk jest...
Firma Bols rozstrzygnęła przetarg na agencję PR i rozpoczęła współpracę z agencją Headlines, należącą do sieci Porter Novelli. W ramach współpracy konsultanci agencji mają być odpowiedzialni za prowadzenie biura prasowego oraz doradztwo strategiczne w zakresie komunikacji...
Maksymilian Pawłowski na łamach Parkietu opisuje korzyści, jakie przynosi komunikacja korporacyjna przedsiębiorstwom, inwestorom i interesariuszom.Autor stwierdza, że „komunikacja korporacyjna (tym samym relacje inwestorskie) opiera się na faktach, zaistniałych zjawiskach natury operacyjno-finansowej i bardzo głębokiej wiedzy merytorycznej...



