czwartek, 21 sierpnia, 2025

WYDARZENIA

Święty Mikołaj w GENESIS PR

Agencja GENESIS PR rozpoczęła współpracę non-profit z Fundacją Świętego Mikołaja. Oprócz wsparcia public relations, pracownicy agencji mają zapewnić fundacji doradztwo dotyczące poszczególnych kampanii oraz treści strony internetowej. W tym obszarze fundacji nie obsługiwała dotąd inna agencja...

Edelman i społeczna odpowiedzialność

Agencja Edelman Polska dołączyła do grona członków FCSR – Fundacji Korporacyjnej Odpowiedzialności Społecznej. Jednocześnie agencja jest odpowiedzialna za kompleksową obsługę public relations fundacji. Głównym celem działań konsultantów Edelmana ma być zwiększenie znajomości FCSR-u w środowisku biznesowym,...

Liczyć na efekty PR-u

W Pulsie Biznesu czytamy o tym, że działania public relations można obiektywnie zmierzyć. Autor artykułu - Radek Popiel z agencji Rainer Communication - przedstawia kilka mitów związanych z mierzalnością taktyki PR-owskiej. Popiel zwraca uwagę, że nie...

Superbet i Jeremy Sochan promują odpowiedzialną grę

Kampania „Gra to nie wszystko”, której ambasadorem został koszykarz...

Reklama żelu pod prysznic zakazana w Wielkiej Brytanii. Miała wzmacniać negatywne stereotypy

Według ASA spot sugerował, że czarna skóra jest „problematyczna”, zestawiając ją z jasną, pozbawioną niedoskonałości karnacją...

STS sponsorem tytularnym Pucharu i Superpucharu Polski

Zmianie ulegnie nazwa rozgrywek – teraz będzie to...

PayPo sponsorem kobiecej drużyny futbolu amerykańskiego

Warsaw Sirens to pierwsza kobieca drużyna futbolu amerykańskiego w Polsce...

Shell na celowniku Greenpeace’u. Dzieło Anisha Kapoora częścią protestu

Instalacja ma symbolizować głębokie rany, jakie przemysł paliw kopalnych zadał naszej planecie...

„Z książką na koncie” – VeloBank i Empik łączą siły, by promować czytelnictwo

Wszyscy odwiedzający warszawski salon przy ul. Marszałkowskiej 99/101 będą mogli...

Block title

 
 

PRACA

Google search engine

NAJCZĘŚCIEJ CZYTANE

ARTYKUŁ SONSOROWANY

Superbet i Jeremy Sochan promują odpowiedzialną grę

Kampania „Gra to nie wszystko”, której ambasadorem został koszykarz...

PRoto.pl Poleca