WYDARZENIA
Tytuł: Kampania społeczna - Akademia Bezpiecznego Samochodu realizowana od maja do grudnia 2006 roku Podmiot realizujący: Agencja GoodFellows Po sześciu miesiącach trwania kampanii społecznej prowadzonej pod nazwą Akademia Bezpiecznego Samochodu, aż 40% osób po 50 roku...
2 stycznia Agata Brodzka-Kostrzewska objęła stanowisko CEO managing directora w agencji Pleon. Będzie odpowiedzialna za rozwój agencji w Polsce oraz za przygotowywanie strategii komunikacyjnych dla klientów firmy. Brodzka-Kostrzewska jest związana z agencją od ponad 2 lat. Poprzednio...
Rozpoczęła się VI edycja konkursu im. Mieczysława Orłowicza na najlepsze materiały prasowe, radiowe i telewizyjne promujące polską turystykę krajową lub lokalne atrakcje i produkty turystyczne. Do udziału w konkursie mogą zgłosić się dziennikarze, którzy w 2007...



