WYDARZENIA
Wzorem zagranicy polskie kluby piłkarskie inwestują w działania public relations, donosi dziennik Polska. Piłkarze coraz częściej uświadamiają sobie, że na sukces ich drużyn składają się nie tylko sportowe wygrane. Potrzebne są także działania wizerunkowe. Wychodząc z...
Jakimi Świętymi Mikołajami są polscy politycy i jakich prezentów oczekują od nich wyborcy, zastanawia się na łamach Rzeczpospolitej Norbert Maliszewski. Odpowiedzi czterdziestu respondentów, studentów, posłużyły autorowi teksu do analizy wizerunku 9 Mikołajów oraz jednej Śnieżynki z...
Ryszard Krauze uważa, że prawo do ochrony wizerunku negatywnie wpływa na jego reputację, informuje Dziennik. Jak podaje gazeta, biznesmen zamierza pozwać każdego dziennikarza, który nazwie go „Ryszardem K.” oraz pokaże jego zdjęcia z czarnym paskiem, zasłaniającym...



