WYDARZENIA
Portugalscy naukowcy odkryli, że ludzie nie ufają politykom, którym uśmiech nie schodzi z twarzy, donosi Rzeczpospolita. Część osób publicznych zachłystuje się socjotechniką, której jedną z zasad jest właśnie szeroki uśmiech. Ci politycy, jednak „nie dokończyli lekcji...
Halina Frańczak została dyrektorem marketingu i PR w Deloitte na Polskę oraz kraje bałtyckie. Jest to nowo utworzone stanowisko. Frańczak jest absolwentką wydziałów socjologii, dziennikarstwa i nauk politycznych Uniwersytetu Warszawskiego. Posiada prawie 15-letnie doświadczenie w marketingu,...
Na początku grudnia 2007 została dyrektorem marketingu i PR w Deloitte na Polskę oraz kraje bałtyckie. Frańczak jest absolwentką wydziałów socjologii, dziennikarstwa i nauk politycznych Uniwersytetu Warszawskiego.
Posiada wieloletnie doświadczenie w marketingu, public relations i badaniach marketingowych...



