poniedziałek, 22 grudnia, 2025

WYDARZENIA

Katarzyna Najmowicz

Od października 2007 roku zajmuje się stroną PR-owską agencji strategiczno-brandingowej Czarny Tulipan. Do jej obowiązków należy dbałość o wizerunek firmy, relacje z otoczeniem, ujednolicanie komunikacyjnych standardów firmy i komunikacja wewnętrzna. Najmowicz jest absolwentką studiów o specjalności publicystyka...

Konferencje mniej tradycyjne

Nowego rozwiązania, jakim jest transmisja konferencji i spotkań prasowych online, dotyczyła rozmowa w programie Marketing Mix. Jego gościem był Szymon Chodkowski z firmy TransmisjeOnline, który powiedział, że coraz więcej agencji PR-owych decyduje się na to rozwiązanie.Jest...

Grażyna Jancik

Od listopada 2007 kierownik działu PR wydawnictwa Feniks Media Group. Do jej obowiązków należy obsługa PR-owska tytułów: Eurostudent, Motyw oraz portalu studenckiego www.eurostudent.pl , a także przekazywanie mediom branżowym informacji na temat akcji i nowości w wydawnictwie. Z firmą ...

Głos dziecka w roli głównej. Rzeczniczka Praw Dziecka rusza z kampanią społeczną

Akcja ma walczyć z funkcjonującą nadal postawą „Dzieci i ryby głosu nie mają”, dającą przyzwolenie na ignorowanie dziecięcych opinii, emocji i potrzeb...

Olga Kostrzewska-Cichoń rzeczniczką prasową Grupy Tauron

Ma doświadczenie m.in. jako dziennikarka mediów ogólnopolskich, takich jak TVN i TVN24...

24/7Communication wygrywa w przetargu Biedronki

Agencja odpowiada m.in. za realizację działań z obszaru komunikacji korporacyjnej, strategiczne doradztwo w zakresie public relations i public affairs...

Instagram wprowadza limit hashtagów

Decyzja ta ma na celu uporządkowanie widoku pod wpisami, gdzie dotychczas często pojawiały się niemal nieskończone listy tagów...

AI Mode od Google’a zagrożeniem dla blogerów kulinarnych? Tracą zasięgi i reputację

Narzędzie to podsuwa gotowe przepisy generowane przez sztuczną inteligencję, które są „sklejką” fragmentów pobranych z wielu blogów...

Rusza kolejna edycja konkursu The Next Gen of PR. Zgłoszenia do 19 stycznia

To polskie eliminacje do międzynarodowych rozgrywek Next Generation PR World Cup, organizowanych przez ICCO...

OBTK współpracuje z International Rescue Committee

W ramach współpracy agencja odpowiada m.in. za opracowanie strategii komunikacji projektu „OPPORTUNITY”...

Katarzyna Chocyk żegna się z Lifetube’em

Chocyk przekazała, że od stycznia 2026 roku rozpocznie pracę w nowej branży...

Krzysztof Olszewski odchodzi z Play

W firmie telekomunikacyjnej pracował od stycznia 2024 roku jako dyrektor Departamentu Komunikacji Korporacyjnej...

Block title

 
 

PRACA

Google search engine

NAJCZĘŚCIEJ CZYTANE

ARTYKUŁ SONSOROWANY

PGE najbardziej medialną marką w branży energetycznej

Istotną część medialności sektora budowały działania sponsoringowe. Jak pokazuje analiza IMM, grupa energetyczna przeznaczyła też największa nakłady na reklamę w mediach klasycznych...

PRoto.pl Poleca