wtorek, 23 grudnia, 2025

WYDARZENIA

Adam Warzecha

Od czerwca 2011do grudnia 2012 roku rzecznik prasowy oraz dyrektora marketingu i PR w Kolejach Śląskich. Poprzednio, od 2008 r., Warzecha pracował jako pełnomocnik ds. realizacji projektu w Urzędzie Miejskim w Będzinie. W latach 2007-2008 był dyrektorem...

Agnieszka Łukasiak

Manager: Poland Od października 2007 roku związana zawodowo z agencją ITBC. Jest konsultantką w zespole nowych technologii. Prowadzi działania public relations dla firmy Parasoft. Wcześnie pracowała jako specjalista w centrum prasowym podlegającym Departamentowi Promocji Gospodarczej w Polskiej...

Małgorzata Petlińska-Kordel

Obecnie stoi na czele biura prasowego KPMG. Wcześniej odpowiadała za strategię działań marketingowych i public relations w Domu Maklerskim PKO Banku Polskiego. Była także konsultantką w zespole nowych technologii agencji ITBC. Odpowiadała za obsługę PR firm...

Powrót do przeszłości – świąteczna nostalgia opanowała TikToka

Trend ten odzwierciedla potrzebę stabilności w niepewnych czasach...

Głos dziecka w roli głównej. Rzeczniczka Praw Dziecka rusza z kampanią społeczną

Akcja ma walczyć z funkcjonującą nadal postawą „Dzieci i ryby głosu nie mają”, dającą przyzwolenie na ignorowanie dziecięcych opinii, emocji i potrzeb...

OpenAI wprowadza nowe standardy ochrony nastolatków w ChacieGPT

Bezpośrednim powodem zmian są niepokojące doniesienia o negatywnym wpływie chatbotów na zdrowie psychiczne młodych ludzi...

Olga Kostrzewska-Cichoń rzeczniczką prasową Grupy Tauron

Ma doświadczenie m.in. jako dziennikarka mediów ogólnopolskich, takich jak TVN i TVN24...

24/7Communication wygrywa w przetargu Biedronki

Agencja odpowiada m.in. za realizację działań z obszaru komunikacji korporacyjnej, strategiczne doradztwo w zakresie public relations i public affairs...

Instagram wprowadza limit hashtagów

Decyzja ta ma na celu uporządkowanie widoku pod wpisami, gdzie dotychczas często pojawiały się niemal nieskończone listy tagów...

AI Mode od Google’a zagrożeniem dla blogerów kulinarnych? Tracą zasięgi i reputację

Narzędzie to podsuwa gotowe przepisy generowane przez sztuczną inteligencję, które są „sklejką” fragmentów pobranych z wielu blogów...

Rusza kolejna edycja konkursu The Next Gen of PR. Zgłoszenia do 19 stycznia

To polskie eliminacje do międzynarodowych rozgrywek Next Generation PR World Cup, organizowanych przez ICCO...

OBTK współpracuje z International Rescue Committee

W ramach współpracy agencja odpowiada m.in. za opracowanie strategii komunikacji projektu „OPPORTUNITY”...

Block title

 
 

PRACA

Google search engine

NAJCZĘŚCIEJ CZYTANE

ARTYKUŁ SONSOROWANY

W 2026 roku kryzysy przyjdą z internetu. Dezinformacja i deep fake największymi zagrożeniami

Dezinformacja i kryzysy online to największe zagrożenia dla reputacji w nadchodzącym roku – tak wskazali eksperci w badaniu „Kryzysometr”, realizowanym przez Alert Media Communications...

PRoto.pl Poleca