wtorek, 16 grudnia, 2025

WYDARZENIA

W atmosferze wzajemnego zrozumienia

Spore kontrowersje wzbudziła reklama, mająca na celu zwalczanie stereotypów na temat osób niepełnosprawnych. Przedstawiała parę głuchoniemych porozumiewających się ze sobą przy pomocy niezrozumiałych dźwięków. Telewizyjny spot kończył apel: „Nie musisz nas rozumieć, żeby wiedzieć, jak nas...

Aaaaby zdobyć zaproszenie na konferencję…

W dniach 8-9 listopada w Centrum Olimpijskim PKOl w Warszawie odbędzie się kolejna edycja Dni Marketingu Sportowego, międzynarodowej konferencji poświęconej zagadnieniom biznesu sportowego. Wspólnie z organizatorem wydarzenia proponujemy naszym czytelnikom konkurs, w którym można wygrać trzy...

O debatach i debatowaniu słów parę

26 IX 1960 r. - odbyła się pierwsza telewizyjna debata kandydatów na prezydenta Stanów Zjednoczonych: Johna F. Kennedy'ego i Richarda Nixona. I od tego się zaczęło, bowiem jak stwierdził JFK, gdyby nie telewizja - nie wygrałby...

BMW liderem wyścigu o medialność. Na podium samochodów osobowych także Volkswagen i Toyota 

Instytut Monitorowania Mediów zbadał widoczność marek motoryzacyjnych w polskich mediach w pięciu obszarach – od publikacji dziennikarskich, przez kanały własne, platformy społecznościowe, aż po reklamy oraz współprace sponsoringowe...

Airbnb z grzywną w Hiszpanii za reklamowanie nielegalnych nieruchomości

Zgodnie z decyzją, platforma musi niezwłocznie usunąć wszystkie ogłoszenia naruszające przepisy...

Prada stawia na autentyczność. Sandały inspirowane indyjskim obuwiem doczekały się etykiety?

Nowa kolekcja zostanie wyprodukowana w indyjskich stanach Maharasztra i Karnataka, co jest efektem oficjalnego porozumienia...

Sopot w nowej odsłonie. Miasto ma nową identyfikację wizualną

„By oddać niepowtarzalną sopocką aurę, inspiracje do identyfikacji wizualnej miasta zostały zaczerpnięte z rozpoznawalnych miejsc: molo, panoramy miasta, sopockich willi, werand i wieżyczek, morza i lasu”...

Bakoma ponownie sponsorem Widzewa Łódź

Firma spożywcza była już sponsorem klubu w sezonie 1996/97, który zakończył się zdobyciem przez Widzew tytułu Mistrza Polski...

Przemysł kreatywny sceptyczny wobec współpracy OpenAI z Disneyem

Porozumienie to pozwala firmie zajmującej się AI na wykorzystanie postaci wytwórni filmowej w narzędziach generatywnej AI...

YouTube usprawnia proces nawiązywania współprac twórców z markami

Nowe aktualizacje zapewnią firmom bezpośredni dostęp do danych o wynikach promowanych materiałów wideo...

Michał Przedlacki Dziennikarzem Roku 2025. Ogłoszono laureatów 29. edycji konkursu Grand Press

W kategorii News wygrali Mariusz Gierszewski (Radio Zet) i Dominika Długosz („Newsweek Polska”) za materiał „Radio Zet ujawnia: Szymon Hołownia spotkał się pod osłoną nocy z wysłannikiem Jarosława Kaczyńskiego”...

PKO Bank Polski ogłasza przetarg na wybór agencji fieldmarketingowej

Wybrana firma ma zająć się pełną obsługą techniczną eventów sprzedażowych, sportowych i sponsorskich, w tym stoisk mobilnych...

Block title

 
 

PRACA

Google search engine

NAJCZĘŚCIEJ CZYTANE

ARTYKUŁ SONSOROWANY

BMW liderem wyścigu o medialność. Na podium samochodów osobowych także Volkswagen i Toyota 

Instytut Monitorowania Mediów zbadał widoczność marek motoryzacyjnych w polskich mediach w pięciu obszarach – od publikacji dziennikarskich, przez kanały własne, platformy społecznościowe, aż po reklamy oraz współprace sponsoringowe...

PRoto.pl Poleca