poniedziałek, 23 czerwca, 2025

WYDARZENIA

Etyka i integracja

PRSA i Bacon przeprowadziły badanie obejmujące ponad 15 000 PR-owców, by zdiagnozować branżę PR w 2006 roku. Wyniki wskazują na dwie główne tendencje, w 2006 roku skupiono się na etyce i integracji. Respondenci przyznali także, że...

Karty identyfikacyjne do promocji

Jak podaje portal prwatch.org rząd brytyjski szuka specjalisty ds. PR-u, aby wypromować narodowe karty identyfikacyjne. Ma być to system identyfikacji obejmujący wszystkich dorosłych mieszkańców Wielkiej Brytanii i jej rezydentów powyżej 16. roku życia. Karta ma zawierać...

Kampania easyJet dla Polaków pracujących w Wielkiej Brytanii i Niemczech

Tytuł kampanii:Kampania easyJet dla Polaków pracujących w Wielkiej Brytanii i Niemczech Podmiot realizujący program:Mmd Corporate, Public Affairs & Public Relations Consultants dla easyJet Problem:Ponad 50% Polaków, w przypadku utraty pracy, jest gotowych poszukać jej w innym kraju...

Polskie projekty nagrodzone w Cannes Lions. Złoto, trzy srebra i dwa brązy

Kampania agencji DDB Warszawa dla McDonald’s Polska „Zima nadbiera kolorów” zdobyła aż cztery nagrody...

100 najcenniejszych kobiecych marek osobistych. Nowy ranking „Forbes Women” i IMM

Zestawienie prezentuje setkę medialnych rekordzistek w dziedzinach sportu, kultury, show-biznesu, mediów i biznesu...

Komisja Europejska rezygnuje z projektu dotyczącego greenwashingu

Jego ostateczna wersja miała zostać zaprezentowana w czerwcu 2025 roku...

Klink International wciąż z N42 Group

Polski importer i dystrybutor kamienia naturalnego po raz kolejny przedłużył współpracę z agencją...

Rząd ma rzecznika! Został nim Adam Szłapka

To dotychczasowy minister ds. Unii Europejskiej i lider Nowoczesnej...

Triple PR z nowymi klientami

Agencja poinformowała o nawiązaniu współpracy z dwiema nowymi markami – Radamed oraz EasyDocs...

TikTok prezentuje nowe funkcje AI dla reklamodawców

Każda z nowych opcji ma odpowiadać na konkretną potrzebę marketerów i twórców reklam...

Ambasadorzy marek: Owen Wilson dla Wolta

Współpraca marki z aktorem rozpoczyna się od działań promujących subskrypcję Wolt+...

Xtreme Fitness Gyms wybiera SEC Newgate CEE

Sieć klubów fitness powierzyła agencji…

Publikowanie ofert współprac na YouTubie? Umożliwi to opcja Open Call

Serwis chce ułatwić nawiązywanie większej liczby współprac...

Block title

 
 

PRACA

Google search engine

NAJCZĘŚCIEJ CZYTANE

ARTYKUŁ SONSOROWANY

Polskie projekty nagrodzone w Cannes Lions. Złoto, trzy srebra i dwa brązy

Kampania agencji DDB Warszawa dla McDonald’s Polska „Zima nadbiera kolorów” zdobyła aż cztery nagrody...

PRoto.pl Poleca