czwartek, 18 grudnia, 2025

WYDARZENIA

Edelman pracuje z AmRest

Agencja public relations Edelman Polska pracuje z firmą AmRest, właścicielem restauracji KFC. Umowa jest projektowa, zadaniem Edelmana jest nagłośnienie medialne zmiany loga restauracji KFC w Polsce. Nowe logo KFC ma bardziej nasycone kolory, zmienił się także...

Zmiany w PR Avon Cosmetics

1 lutego do działu marketingu lokalnego Avon Cosmetics Polska dołączyła Agata Prorok, zajmując stanowisko specjalisty ds. public relations. Prorok przeszła do Avonu z firmy CD Projekt, gdzie zajmowała się marketingiem i działaniami public relations. W Avonie...

Mit marketingu szeptanego – dlaczego kolejny trend w PR nie ma...

Gdy marketingowcy zbierają się by obgadać „najnowsze trendy” rozmowa często schodzi na marketing szeptany (word-of-mouth marketing, WOM). Ale jak wiele modnych pojęć, ten pomysł nie jest nowością i istnieje już od jakiegoś czasu. Dla większości z...

TikTok z nowymi funkcjami. Mają wesprzeć osoby z wrażliwością wzrokową i poznawczą

Platforma rozwija specjalistyczne narzędzia, które ułatwiają korzystanie z serwisu osobom z niepełnosprawnościami...

Wielkie marki na start. Rusza 20. edycja Superbrands Polska

Konsumenci i eksperci wybiorą najsilniejsze marki na rynku już po raz 20. Superbrand to marka, która „osiągnęła najlepszą reputację w swojej dziedzinie”...

Szefowa komunikacji odchodzi z OpenAI

Hannah Wong do firmy dołączyła w 2021 roku, gdy była ona jeszcze relatywnie niewielkim podmiotem...

Obrazy w świecie wideo. YouTube testuje posty karuzelowe

Platforma wideo rozpoczęła testy postów karuzelowych, prezentujących obrazy, w kanale Shorts...

„Wiesz, ile naprawdę dźwiga Twoje dziecko?”. Mentalnie Równi z kampanią o rozmowie

Fundacja postanowiła, że 17 grudnia będzie obchodzony Ogólnopolski Dzień bez „Jak Było Dzisiaj w Szkole”...

Trwa nabór do II edycji konkursu Grand ESG. 22 grudnia upływa pierwszy termin przyjmowania zgłoszeń!

Konkurs ten ma na celu promowanie prawdziwych, ambitnych i dobrych działań z zakresu ESG; docenianie liderów tych praktyk, a także nagradzanie za przejrzystą, efektywną i uczciwą komunikację...

Threads rozszerza społeczności

Nowe przestrzenie skupiają się m.in. na konkretnych drużynach sportowych...

Airbnb z grzywną w Hiszpanii za reklamowanie nielegalnych nieruchomości

Zgodnie z decyzją, platforma musi niezwłocznie usunąć wszystkie ogłoszenia naruszające przepisy...

„Spokojne Święta”: Polscy aktorzy o rodzinnych o rozmowach

Akcja uczy, jak lepiej ze sobą rozmawiać – między innymi przy świątecznym stole...

Block title

 
 

PRACA

Google search engine

NAJCZĘŚCIEJ CZYTANE

ARTYKUŁ SONSOROWANY

Czy umiemy w trendy?

W czasach zdominowanych przez algorytmy i zmęczenie cyfrowe (digital fatigue), ważne staje się eksponowanie pracy człowieka. Choć AI redefiniuje branżę, konsumenci już szukają ludzkich interakcji i autentyczności – podkreśliła podczas II Kongresu Wiedzy PRoto Maja Musznicka-Janiec...

PRoto.pl Poleca