poniedziałek, 22 grudnia, 2025

WYDARZENIA

Ogilvy Public Relations Worldwide dla HHS

Amerykański Department of Health and Human Services podjął współpracę z waszyngtońskim biurem  Ogilvy Public Relations Worldwide. Ogilvy opracuje dla niego kampanię edukacyjną. Zadaniem agencji będzie rozwój efektywnych strategii komunikacyjnych dla nowego programu edukacji publicznej, który ma...

Marka Warszawy

Echo Miasta Warszawa pisze o amerykańskim raporcie „The Anholt City Brands Index. How The World Views Its Cities” dotyczącym marek wielkich miast. W zeszłym roku po raz pierwszy znalazła się w nim stolica Polski. Spośród 60...

On Board PR wspiera Helsińską Fundację Praw Człowieka

On Board PR wesprze nowy projekt Helsińskiej Fundacji Praw Człowieka finansowany z grantu Trust for Civil Society in Central and Eastern Europe. Celem projektu prowadzonego w ramach Programu Spraw Precedensowych jest zaangażowanie w procesy litygacyjne przedstawicieli...

Głos dziecka w roli głównej. Rzeczniczka Praw Dziecka rusza z kampanią społeczną

Akcja ma walczyć z funkcjonującą nadal postawą „Dzieci i ryby głosu nie mają”, dającą przyzwolenie na ignorowanie dziecięcych opinii, emocji i potrzeb...

Olga Kostrzewska-Cichoń rzeczniczką prasową Grupy Tauron

Ma doświadczenie m.in. jako dziennikarka mediów ogólnopolskich, takich jak TVN i TVN24...

24/7Communication wygrywa w przetargu Biedronki

Agencja odpowiada m.in. za realizację działań z obszaru komunikacji korporacyjnej, strategiczne doradztwo w zakresie public relations i public affairs...

Instagram wprowadza limit hashtagów

Decyzja ta ma na celu uporządkowanie widoku pod wpisami, gdzie dotychczas często pojawiały się niemal nieskończone listy tagów...

AI Mode od Google’a zagrożeniem dla blogerów kulinarnych? Tracą zasięgi i reputację

Narzędzie to podsuwa gotowe przepisy generowane przez sztuczną inteligencję, które są „sklejką” fragmentów pobranych z wielu blogów...

Rusza kolejna edycja konkursu The Next Gen of PR. Zgłoszenia do 19 stycznia

To polskie eliminacje do międzynarodowych rozgrywek Next Generation PR World Cup, organizowanych przez ICCO...

OBTK współpracuje z International Rescue Committee

W ramach współpracy agencja odpowiada m.in. za opracowanie strategii komunikacji projektu „OPPORTUNITY”...

Katarzyna Chocyk żegna się z Lifetube’em

Chocyk przekazała, że od stycznia 2026 roku rozpocznie pracę w nowej branży...

Krzysztof Olszewski odchodzi z Play

W firmie telekomunikacyjnej pracował od stycznia 2024 roku jako dyrektor Departamentu Komunikacji Korporacyjnej...

Block title

 
 

PRACA

Google search engine

NAJCZĘŚCIEJ CZYTANE

ARTYKUŁ SONSOROWANY

PGE najbardziej medialną marką w branży energetycznej

Istotną część medialności sektora budowały działania sponsoringowe. Jak pokazuje analiza IMM, grupa energetyczna przeznaczyła też największa nakłady na reklamę w mediach klasycznych...

PRoto.pl Poleca