WYDARZENIA
Mateusz Rzemek w Rzeczpospolitej zamieścił artykuł o działaniach marketingowych kancelarii prawniczych. Zauważa w nim: „Osoby poszukujące pomocy prawnej przeważnie nie są zdolne ocenić jakości usług świadczonych przez daną kancelarię. Dlatego dokonują wyboru na podstawie jej wizerunku”.Rzemek, powołując się...
Rosyjski Gazprom zamierza wydać sporą kwotę na kampanię wizerunkową prowadzoną na Zachodzie, podaje Puls Biznesu za Kommiersantem. W 2007 roku wyda na te cele blisko 11 mln dolarów. Gazprom chce poprawić swój wizerunek nadszarpnięty przez „wojny gazowe” Rosji...
Washington Post opisuje jak byli rzecznicy Departamentu Sprawiedliwości Mark Corallo i Barbara Comstock założyli prawniczo- PR-owską firmę, by pomóc bronić administracji Busha. Corallo Comstock, bo tak będzie nazywać się ich spółka, będzie zajmować się strategią komunikacji,...



