czwartek, 21 sierpnia, 2025

WYDARZENIA

In&Out dba o wizerunek Joanny Brodzik

W listopadzie agencja In&Out Pracownia Komunikacji rozpoczęła współpracę z Joanną Brodzik. Agencja dba o wizerunek oraz prowadzi impresariat aktorki. Osobą odpowiedzialną za kontakty zawodowe w imieniu Joanny Brodzik jest Izabela Ziemiańska. Umowę podpisano na pół roku....

Wizerunek konserwatystów w USA

Gazeta Wyborcza zamieściła wywiad z Matthew Continettim, publicystą konserwatywnego pisma Weekly Standard nt. wizerunku republikanów w USA. Rozmówca przedstawia powody klęski konserwatystów w polityce amerykańskiej: przebieg wojny w Iraku, korupcje i skandale z udziałem czołowych polityków...

Co PR-owcy myślą o społecznej odpowiedzialności biznesu?

Dzisiaj zakończy się badanie postaw PR-owców wobec idei CSR. Ankieta dostępna jest na stronie FOB-u. Badanie jest realizowane przez Forum Odpowiedzialnego Biznesu przy wsparciu Polskiego Stowarzyszenia Public Relations.Skierowane jest ono do specjalistów ds. PR-u i komunikacji pracujących zarówno...

Superbet i Jeremy Sochan promują odpowiedzialną grę

Kampania „Gra to nie wszystko”, której ambasadorem został koszykarz...

Reklama żelu pod prysznic zakazana w Wielkiej Brytanii. Miała wzmacniać negatywne stereotypy

Według ASA spot sugerował, że czarna skóra jest „problematyczna”, zestawiając ją z jasną, pozbawioną niedoskonałości karnacją...

STS sponsorem tytularnym Pucharu i Superpucharu Polski

Zmianie ulegnie nazwa rozgrywek – teraz będzie to...

PayPo sponsorem kobiecej drużyny futbolu amerykańskiego

Warsaw Sirens to pierwsza kobieca drużyna futbolu amerykańskiego w Polsce...

Shell na celowniku Greenpeace’u. Dzieło Anisha Kapoora częścią protestu

Instalacja ma symbolizować głębokie rany, jakie przemysł paliw kopalnych zadał naszej planecie...

„Z książką na koncie” – VeloBank i Empik łączą siły, by promować czytelnictwo

Wszyscy odwiedzający warszawski salon przy ul. Marszałkowskiej 99/101 będą mogli...

Block title

 
 

PRACA

Google search engine

NAJCZĘŚCIEJ CZYTANE

ARTYKUŁ SONSOROWANY

Superbet i Jeremy Sochan promują odpowiedzialną grę

Kampania „Gra to nie wszystko”, której ambasadorem został koszykarz...

PRoto.pl Poleca