WYDARZENIA
Dyrektor ds. PR Instytutu Monitorowania Mediów. Od 2000 roku odpowiada za działania public relations Instytutu Monitorowania Mediów.
Wcześniej przez 4 lata pracowała w agencji PR. Ukończyła Uniwersytet Szczeciński i Podyplomowe Studium PR ISNS UW.
Marketing/PR
Manager: w Deloitte. W branży od 1994 roku. W zakres jej obowiązków wchodzą relacje z mediami, organizacja eventów, sponsoring. Jest autorką wielu publikacji.
Tłumacz/asystent szefa biura amerykańskiej agencji prasowej Associated Press - 10 lat. Jedna z...
Adiunkt Uniwersytetu Wrocławskiego, Instytut Studiów Miedzynarodowych.
Badania nad międzynarodowym public relations, sytuacjami krysyowymi, publikacje z dziedziny międzynarodowego PR i sytuacji kryzysowych.
W latach 2000- 2003 redaktor prowadzący pism "Dolnośląski Przegląd Europejski" oraz "Rynek Europejski", 2002- 2003 dziennikarz "Gazety...



