czwartek, 21 sierpnia, 2025

WYDARZENIA

Kampania społeczna Ogilvy

Agencja Ogilvy Public Relations będzie wspierać działania PR prowadzone przez Fundację KARAN w ramach kampanii „Walcz z agresją. Zacznij od siebie”. Do zadań agencji będą należały relacje z mediami, organizacja imprez specjalnych oraz elementy edukacyjne skierowane...

Nowi klienci w Rowland Communications

Rowland Communications pozyskał nowych klientów: BRE Corporate Finance, Xelion i Ernst & Young Academy of Business. Największy dział agencji - Corporate&Financial Relations, będzie odpowiedzialny za kreowanie wizerunku i tworzenie spójnej polityki komunikacyjnej tych firm.

Ipsos

IpsosMarynarska Business Park ul. Taśmowa 7Warszawa

Superbet i Jeremy Sochan promują odpowiedzialną grę

Kampania „Gra to nie wszystko”, której ambasadorem został koszykarz...

Reklama żelu pod prysznic zakazana w Wielkiej Brytanii. Miała wzmacniać negatywne stereotypy

Według ASA spot sugerował, że czarna skóra jest „problematyczna”, zestawiając ją z jasną, pozbawioną niedoskonałości karnacją...

STS sponsorem tytularnym Pucharu i Superpucharu Polski

Zmianie ulegnie nazwa rozgrywek – teraz będzie to...

PayPo sponsorem kobiecej drużyny futbolu amerykańskiego

Warsaw Sirens to pierwsza kobieca drużyna futbolu amerykańskiego w Polsce...

Shell na celowniku Greenpeace’u. Dzieło Anisha Kapoora częścią protestu

Instalacja ma symbolizować głębokie rany, jakie przemysł paliw kopalnych zadał naszej planecie...

„Z książką na koncie” – VeloBank i Empik łączą siły, by promować czytelnictwo

Wszyscy odwiedzający warszawski salon przy ul. Marszałkowskiej 99/101 będą mogli...

Block title

 
 

PRACA

Google search engine

NAJCZĘŚCIEJ CZYTANE

ARTYKUŁ SONSOROWANY

Superbet i Jeremy Sochan promują odpowiedzialną grę

Kampania „Gra to nie wszystko”, której ambasadorem został koszykarz...

PRoto.pl Poleca