WYDARZENIA
Zaplanowana na marzec 2005 kampania PR-owska, wspierająca akcję Spoko Dzieciak, będzie przebiegać równolegle z kampanią reklamową. Głównymi patronami medialnymi będą Viva Polska, Radiostacja i media lokalne. Program Spoko Dzieciak, który rozpocznie się 1 stycznia 2005, jest...
Gazeta Wyborcza Lublin pisze o akcji „Stres pod kontrolą” sponsorowanej przez Rexonę. Autor Paweł Reszka zastanawia się, czy szkoła jest odpowiednim miejscem na reklamę. Joanna Głuszczyszyn z agencji public relations, która na zlecenie Rexony zajmuje się...
Tanie linie lotnicze easyJet prowadzą w Berlinie kampanię zachęcającą do lotów do Krakowa, Lublany i Bratysławy. Miasta promowane są między innymi wizerunkiem Krakowa - twierdzi Jacek Skrzypkowski, czytelnik z Berlina, który napisał do Gazety Wyborczej Kraków. Jego zdaniem...



