WYDARZENIA
Długa, do kolan, krótka, mini… Klasyczna, sportowa, lniana, dżinsowa… Noszenie takich spódnic proponowali kobietom pomysłodawcy akcji „Nośmy spódnice”, która zakończyła się 30 października. Organizatorzy apelowali, aby w finałowym dniu akcji kobiety „zostawiły spodnie w szafie...
Dariusz Jan Mikus podejmuje na łamach tygodnika Nie temat tzw. „czarnego PR” uprawianego przez MDI, firmę założoną i prowadzoną przez byłych dziennikarzy śledczych: Piotra Bazylko i Piotra Wysokiego. Autor pisze o lukratywnych kontraktach podpisywanych przez firmę,...
Andrzej Horodeński, dziennikarz specjalizujący się w problematyce związanej z technologiami informacyjnymi, prezentuje w Teleinfo własną definicję public relations. Według niego PR, to „sztuka prawidłowego zarządzania wymianą informacji organizacji z jej środowiskiem społecznym". Autor definicji nie ukrywa,...



