WYDARZENIA
Magazyn Media i Marketing przedstawia kampanię wizerunkową produktu Capivit A+E firmy GlaxoSmithKline. Oprócz działań reklamowych, promocję wsparła akcja public relations wykorzystująca autorytety w dziedzinie zdrowia. Nawiązano współpracę z lekarzem dermatologiem i kosmetyczkami, a rzecznikiem całej kampanii...
"Poprawny, doskonały dyplomata, wzbudza zaufanie i ma doskonałą pamięć (...)" - tak jeden z ukraińskich telewidzów skomentował telemost z udziałem prezydenta Rosji, Wladimira Putina. Emitowany na żywo w trzech stacjach telewizyjnych program przyciągnął miliony odbiorców. Większość...
Rozpoczęła się kampania społeczna skierowana do małżonków po 36 roku życia. "Akcja 36" będzie informować o partnerstwie, dojrzałej miłości i zdrowiu seksualnym. Jednym z elementów kampani jest spektakl "Emilian Kamiński w akcji" wystawiany w Teatrze Ateneum....



