WYDARZENIA
„Jednym z głównych celów przedsiębiorstwa, poza wzrostem obrotów i zwiększeniem udziałów w rynku, jest uzyskanie pożądanego wizerunku firmy” - przekonuje Gazeta Poznańska. Artykuł prezentuje możliwości działań public relations, a także przywołuje opinie PR-owców oraz klientów agencji...
„Wydaje się, że firmom chodzi ostatnio o to, by ich produkt kojarzył się z czymś elitarnym, trudno dostępnym, najlepszej jakości. Dlatego organizują zamknięte promocje i zapraszają artystów (…)” – podaje Gazeta Stołeczna. Agnieszka Kowalska i Łukasz...
Dubaj będzie gościł 49. konferencję Międzynarodowego Stowarzyszenia Public Relations. Zaplanowano odczyty 38 gości, między innymi ze Stanów Zjednoczonych, Australii, Arabii Saudyjskiej, Zimbabwe, Szwecji i Singapuru. Więcej informacji znajduje się na stronie www.iirme.com



