WYDARZENIA
Gazeta Prawna zamieszcza artykuł Grzegorza Kiszluka, który komentuje przebieg i efekty konferencji na temat PR przygotowanej przez Akademię Ekonomiczną w Katowicach. W opinii redaktora "Briefu", impreza była istotna i "pokazała, że natychmiast potrzebne jest zbliżenie między...
Projekt promocyjny „Rok Polski w Niemczech”, którego realizacja jest zaplanowana na rok 2005/2006, ma za zadanie zmienić w społeczeństwie niemieckim niekorzystny wizerunek Polski i Polaków. Ministerstwo Spraw Zagranicznych, koordynator akcji, poszukuje wolontariuszy chętnych do pracy nad...
„Lecz się z Kurierem” - pod takim hasłem „Kurier Lubelski” (Multico) rozpoczął akcję wizerunkową, w której klienci około 50 aptek na terenie Lubelszczyzny codziennie będą otrzymywać bezpłatny aktualny egzemplarz gazety. Spis aptek objętych akcją zostanie wydrukowany...



