WYDARZENIA
Gazeta Samorządu i Administracji zamieszcza wskazówki, jak dbać o dobry wizerunek samorządów, stosując narzędzia PR: np. media relations, komunikację kryzysową i monitoring mediów. Tekst powstał w wyniku I Ogólnopolskiej Konferencji „PR w samorządzie”, która odbyła się...
„Public relations zaczyna się «w domu»” – mówi Urszula Rupnik, konsultant ds. komunikacji wewnętrznej w Pionie Zasobów Ludzkich Banku BPH. Jej opinię oraz opis wewnętrznego PR i płynących z niego korzyści zamieszcza Gazeta Prawna. Pisze także...
list Tadeusza Jacewicza opublikowany w "Polityce" (nr 36) Porządkowanie rzeczywistości Interesujący obraz dziedziny, w której czynnie działam od kilkunastu lat, a biernie - od kilkudziesięciu, przedstawiła Agnieszka Rybak (Raport „Wybieramy, przyczerniamy”, POLITYKA 34). Dziennikarze wiedzą, że...



