poniedziałek, 18 sierpnia, 2025

WYDARZENIA

Ambasadorzy marek: Robert Lewandowski dla T-Mobile Polska

Piłkarz będzie brał udział w kampaniach promujących strategiczne działania marki...

Deniz Rymkiewicz

Manager: w Grupie eSky. Od początku lutego 2022 roku Deniz Rymkiewicz objął stanowisko Group PR & Community Managera w Grupie eSky. Do tej pory, jako Group PR Manager oraz PR Coordinator, odpowiadał w firmie za PR korporacyjny...

Kiedy mówią o nas bez nas

Marek Sieczkowski pisze o komunikacyjnych problemach, z jakimi zmaga się branża transportowa w sytuacjach kryzysowych...

E.l.f. Cosmetics skrytykowane za najnowszą kampanię. Marka przeprasza

Szybko okazało się, że humorystyczna akcja nie została zbyt dobrze odebrana przez grupę docelową marki...

Ambasadorzy marek: Bambi dla Adidasa

Bohaterami projektu The Original w innych krajach są...

LinkedIn aktualizuje statystyki postów

Od teraz serwis ma dostarczać bardziej szczegółowe informacje o skuteczności wpisów bezpośrednio w zakładce Aktualności...

TVN Warner Bros. Discovery promuje technologię wirtualnej produkcji

Wystartowała kampania, której celem jest zaprezentowanie konkretnych korzyści wynikających z pracy w środowisku XR...

Roblox ma kłopoty. Został pozwany przez stan Luizjana

Stan twierdzi, że właściciele gry celowo nie wprowadzają zabezpieczeń, które mogłyby lepiej chronić dzieci...

Polskie projekty nagrodzone w International Business Awards 2025

Wśród wyróżnionych znaleźli się Public Dialog, Ceramika Paradyż i Federacja Polskich Przedsiębiorców...

Awanse w oLIVE media. Agencja zyskuje dwie specjalistki

Z początkiem lipca tego roku stanowiska zmieniły Natalia Głatki i Magdalena Bodys...

Brytyjski rząd prosi o usuwanie niepotrzebnych plików. To sposób na oszczędzanie wody

Obecnie pięć regionów w Wielkiej Brytanii zmaga się z suszą, a kolejne sześć – z jej długotrwałymi skutkami...

Block title

 
 

PRACA

Google search engine

NAJCZĘŚCIEJ CZYTANE

ARTYKUŁ SONSOROWANY

E.l.f. Cosmetics skrytykowane za najnowszą kampanię. Marka przeprasza

Szybko okazało się, że humorystyczna akcja nie została zbyt dobrze odebrana przez grupę docelową marki...

PRoto.pl Poleca