wtorek, 16 grudnia, 2025

WYDARZENIA

„W byciu online nie ma magnetyzmu serca!”. Jak wyglądają gale i...

Organizatorzy dużych polskich eventów opowiedzieli o problemach, z którymi musieli się zmierzyć, oraz zastosowanych rozwiązaniach...

Marcin Kiedrowicz

Manager: Od listopada 2020 roku Marcin Kiedrowicz pracuje w Eco&More – firmie wprowadzającej na rynek ekologiczne produkty do domu i rodziny oraz promującej zdrowy tryb życia. Na stanowisku Category Managera odpowiada za kategorię „Rodzic i dziecko” –...

Zuzanna Szopowska-Konop

Od listopada 2020 roku Zuzanna Szopowska-Konop pełni funkcję rzeczniczki prasowej Szybkiej Kolei Miejskiej w Warszawie. Jest też pełnomocnikiem zarządu ds. komunikacji. Do jej obowiązków na stanowisku rzeczniczki należy m.in. kontakt z mediami i działania z zakresu...

Przemysł kreatywny sceptyczny wobec współpracy OpenAI z Disneyem

Porozumienie to pozwala firmie zajmującej się AI na wykorzystanie postaci wytwórni filmowej w narzędziach generatywnej AI...

YouTube usprawnia proces nawiązywania współprac twórców z markami

Nowe aktualizacje zapewnią firmom bezpośredni dostęp do danych o wynikach promowanych materiałów wideo...

Michał Przedlacki Dziennikarzem Roku 2025. Ogłoszono laureatów 29. edycji konkursu Grand Press

W kategorii News wygrali Mariusz Gierszewski (Radio Zet) i Dominika Długosz („Newsweek Polska”) za materiał „Radio Zet ujawnia: Szymon Hołownia spotkał się pod osłoną nocy z wysłannikiem Jarosława Kaczyńskiego”...

PKO Bank Polski ogłasza przetarg na wybór agencji fieldmarketingowej

Wybrana firma ma zająć się pełną obsługą techniczną eventów sprzedażowych, sportowych i sponsorskich, w tym stoisk mobilnych...

All Hands Agency wspiera projekt Organizacji Odzysku ASEKOL PL

Agencja odpowiada za działania public relations, w tym relacje z mediami...

Ważna wiadomość dla Czytelników newslettera PRoto – czeka Was poranna dawka wiedzy!

Chcemy jeszcze lepiej odpowiadać na Wasze potrzeby, dlatego z przyjemnością informujemy, że zmieniamy godzinę wysyłki newslettera PRoto z popołudniowej na poranną...

Instagram edukuje, jak rozmawiać z nastolatkami o mediach społecznościowych

Seria „Carversations” ma na celu pokazanie autentycznych rozmów między rodzicami a ich dziećmi, które często odbywają się w samochodzie...

Chatboty wciąż zawodzą w sytuacjach kryzysowych

Test przeprowadzony przez The Verge ujawnił, że największe chatboty mają problemy z właściwą reakcją na wzmianki o myślach samobójczych...

Agencje i marketerzy z Polski nagrodzeni w Effie Awards Europe. Historyczny sukces McCANN

Tegoroczna edycja przyniosła cztery statuetki dla Polski. Trzy z nich trafiły do McCann Poland...

Block title

 
 

PRACA

Google search engine

NAJCZĘŚCIEJ CZYTANE

ARTYKUŁ SONSOROWANY

„Efekt Smarzowskiego” w liczbach. Premiera filmu „Dom dobry” wywołała wyraźny wzrost dyskusji o przemocy domowej

Najnowszy film Wojciecha Smarzowskiego stał się czymś więcej niż wydarzeniem kulturalnym – zadziałał jak społeczny zapalnik. Realnie przełożył się na wzrost liczby zgłoszeń od osób szukających pomocy...

PRoto.pl Poleca