poniedziałek, 23 czerwca, 2025

WYDARZENIA

Neuron PR rozpoczęło współpracę z Cargill

Agencja m.in. opracuje i zrealizuje kampanię wprowadzającą nowy produkt firmy na polski rynek...

Muzeum Getta Warszawskiego prezentuje koncepcję identyfikacji wizualnej

Za jej przygotowanie odpowiada litewskie studio DADADA...

Twitter testuje nowy sposób wyświetlania udostępnionych tweetów na profilach

Chodzi o zliczanie wpisów podanych dalej z komentarzami użytkowników...

Polskie projekty nagrodzone w Cannes Lions. Złoto, trzy srebra i dwa brązy

Kampania agencji DDB Warszawa dla McDonald’s Polska „Zima nadbiera kolorów” zdobyła aż cztery nagrody...

100 najcenniejszych kobiecych marek osobistych. Nowy ranking „Forbes Women” i IMM

Zestawienie prezentuje setkę medialnych rekordzistek w dziedzinach sportu, kultury, show-biznesu, mediów i biznesu...

Komisja Europejska rezygnuje z projektu dotyczącego greenwashingu

Jego ostateczna wersja miała zostać zaprezentowana w czerwcu 2025 roku...

Klink International wciąż z N42 Group

Polski importer i dystrybutor kamienia naturalnego po raz kolejny przedłużył współpracę z agencją...

Rząd ma rzecznika! Został nim Adam Szłapka

To dotychczasowy minister ds. Unii Europejskiej i lider Nowoczesnej...

Triple PR z nowymi klientami

Agencja poinformowała o nawiązaniu współpracy z dwiema nowymi markami – Radamed oraz EasyDocs...

TikTok prezentuje nowe funkcje AI dla reklamodawców

Każda z nowych opcji ma odpowiadać na konkretną potrzebę marketerów i twórców reklam...

Ambasadorzy marek: Owen Wilson dla Wolta

Współpraca marki z aktorem rozpoczyna się od działań promujących subskrypcję Wolt+...

Xtreme Fitness Gyms wybiera SEC Newgate CEE

Sieć klubów fitness powierzyła agencji…

Block title

 
 

PRACA

Google search engine

NAJCZĘŚCIEJ CZYTANE

ARTYKUŁ SONSOROWANY

PRoto.pl Poleca