poniedziałek, 18 sierpnia, 2025

WYDARZENIA

Luiza Jurgiel-Żyła: świat niewiele wie o polskim PR, ale chcemy to...

Z prezeską Polskiego Stowarzyszenia Public Relations rozmawiamy m.in. o dołączeniu organizacji do Global Alliance i wyzwaniach, przed jakimi stoi dziś branża...

GW: Orlen przeznaczył „górę pieniędzy” na marketing i PR

Od czasu zatrudnienia prezesa Daniela Obajtka wydatki na te obszary zwiększyły się dwukrotnie – podaje dziennik...

Raport IMM: Onet, RMF FM i TVN24 liderami opiniotwórczości w kwietniu

Onet prowadzi w zestawieniu najczęściej cytowanych mediów już od ponad roku...

E.l.f. Cosmetics skrytykowane za najnowszą kampanię. Marka przeprasza

Szybko okazało się, że humorystyczna akcja nie została zbyt dobrze odebrana przez grupę docelową marki...

Ambasadorzy marek: Bambi dla Adidasa

Bohaterami projektu The Original w innych krajach są...

LinkedIn aktualizuje statystyki postów

Od teraz serwis ma dostarczać bardziej szczegółowe informacje o skuteczności wpisów bezpośrednio w zakładce Aktualności...

TVN Warner Bros. Discovery promuje technologię wirtualnej produkcji

Wystartowała kampania, której celem jest zaprezentowanie konkretnych korzyści wynikających z pracy w środowisku XR...

Roblox ma kłopoty. Został pozwany przez stan Luizjana

Stan twierdzi, że właściciele gry celowo nie wprowadzają zabezpieczeń, które mogłyby lepiej chronić dzieci...

Polskie projekty nagrodzone w International Business Awards 2025

Wśród wyróżnionych znaleźli się Public Dialog, Ceramika Paradyż i Federacja Polskich Przedsiębiorców...

Awanse w oLIVE media. Agencja zyskuje dwie specjalistki

Z początkiem lipca tego roku stanowiska zmieniły Natalia Głatki i Magdalena Bodys...

Brytyjski rząd prosi o usuwanie niepotrzebnych plików. To sposób na oszczędzanie wody

Obecnie pięć regionów w Wielkiej Brytanii zmaga się z suszą, a kolejne sześć – z jej długotrwałymi skutkami...

Block title

 
 

PRACA

Google search engine

NAJCZĘŚCIEJ CZYTANE

ARTYKUŁ SONSOROWANY

E.l.f. Cosmetics skrytykowane za najnowszą kampanię. Marka przeprasza

Szybko okazało się, że humorystyczna akcja nie została zbyt dobrze odebrana przez grupę docelową marki...

PRoto.pl Poleca