czwartek, 18 grudnia, 2025

WYDARZENIA

Big Picture modowo

Agencja rozpoczęła współpracę z polską marką ELEMENTY...

Pandemia sprawiła, że pracownicy lepiej postrzegają pracę zdalną

Hays Poland sprawdziło, czy plany powrotów do biur spełniają oczekiwania zatrudnionych...

Apple nie zgadza się, by aplikacja Prepear zarejestrowała logo z gruszką

Zdaniem producenta iPhone'ów znak z owocem będzie m.in. sugerować współpracę obu firm...

Krzysztof Olszewski odchodzi z Play

W firmie telekomunikacyjnej pracował od stycznia 2024 roku jako dyrektor Departamentu Komunikacji Korporacyjnej...

Kalifornia wstrzyma sprzedaż samochodów Tesli? Powodem „wprowadzająca w błąd reklama”

Postępowanie w sprawie używania przez firmę określenia „autopilot” trwa od 2023 roku...

Facebook testuje limity linków dla twórców i marek

Zniesienie tego ograniczenia ma być możliwe po wykupieniu subskrypcji Meta Verified...

TikTok z nowymi funkcjami. Mają wesprzeć osoby z wrażliwością wzrokową i poznawczą

Platforma rozwija specjalistyczne narzędzia, które ułatwiają korzystanie z serwisu osobom z niepełnosprawnościami...

Wielkie marki na start. Rusza 20. edycja Superbrands Polska

Konsumenci i eksperci wybiorą najsilniejsze marki na rynku już po raz 20. Superbrand to marka, która „osiągnęła najlepszą reputację w swojej dziedzinie”...

Szefowa komunikacji odchodzi z OpenAI

Hannah Wong do firmy dołączyła w 2021 roku, gdy była ona jeszcze relatywnie niewielkim podmiotem...

Obrazy w świecie wideo. YouTube testuje posty karuzelowe

Platforma wideo rozpoczęła testy postów karuzelowych, prezentujących obrazy, w kanale Shorts...

„Wiesz, ile naprawdę dźwiga Twoje dziecko?”. Mentalnie Równi z kampanią o rozmowie

Fundacja postanowiła, że 17 grudnia będzie obchodzony Ogólnopolski Dzień bez „Jak Było Dzisiaj w Szkole”...

Trwa nabór do II edycji konkursu Grand ESG. 22 grudnia upływa pierwszy termin przyjmowania zgłoszeń!

Konkurs ten ma na celu promowanie prawdziwych, ambitnych i dobrych działań z zakresu ESG; docenianie liderów tych praktyk, a także nagradzanie za przejrzystą, efektywną i uczciwą komunikację...

Threads rozszerza społeczności

Nowe przestrzenie skupiają się m.in. na konkretnych drużynach sportowych...

Block title

 
 

PRACA

Google search engine

NAJCZĘŚCIEJ CZYTANE

ARTYKUŁ SONSOROWANY

Wpływ sponsoringu sportowego na budowanie znajomości marki

Połączenie silnej ekspozycji brandu z zaangażowaniem fanów skutecznie wpływa na proces utrwalania w ich pamięci marek sponsorujących drużyny, zawodników czy wydarzenia sportowe. Bez systematycznej analityki trudno jednak mówić o świadomym planowaniu działań, optymalizacji budżetu i mierzeniu wyników...

PRoto.pl Poleca