poniedziałek, 22 grudnia, 2025

WYDARZENIA

Jakub Grzelecki

Jakub Grzelecki dołączył do zespołu Monday w połowie marca 2020 roku. Jako Content Designer zajmuje się tworzeniem treści dla klientów agencji, a także służy wsparciem przy przetargach, big ideach i dłuższych tekstach. Grzelecki od początku drogi zawodowej...

Mateusz Strzałkowski

Manager: Mateusz Strzałkowski z początkiem kwietnia 2020 roku objął stanowisko Digital Marketing Managera w zespole digital w Monday. Zajmuje się rozwojem kompetencji performance w agencji, opracowywaniem i wprowadzaniem strategii w tym zakresie oraz pozyskiwaniem nowych klientów. Strzałkowski z...

Katarzyna Szkiłądź

Katarzyna Szkiłądź jako PR Assistant od lutego 2020 roku wspiera zespoły działu Consumer & Gaming w Monday, odpowiadające za komunikację marek Electronics Arts, Blizzard oraz Intel. Praca w agencji Monday jest dla Szkiłądź początkiem kariery zawodowej, w...

Powrót do przeszłości – świąteczna nostalgia opanowała TikToka

Trend ten odzwierciedla potrzebę stabilności w niepewnych czasach...

Głos dziecka w roli głównej. Rzeczniczka Praw Dziecka rusza z kampanią społeczną

Akcja ma walczyć z funkcjonującą nadal postawą „Dzieci i ryby głosu nie mają”, dającą przyzwolenie na ignorowanie dziecięcych opinii, emocji i potrzeb...

OpenAI wprowadza nowe standardy ochrony nastolatków w ChacieGPT

Bezpośrednim powodem zmian są niepokojące doniesienia o negatywnym wpływie chatbotów na zdrowie psychiczne młodych ludzi...

Olga Kostrzewska-Cichoń rzeczniczką prasową Grupy Tauron

Ma doświadczenie m.in. jako dziennikarka mediów ogólnopolskich, takich jak TVN i TVN24...

24/7Communication wygrywa w przetargu Biedronki

Agencja odpowiada m.in. za realizację działań z obszaru komunikacji korporacyjnej, strategiczne doradztwo w zakresie public relations i public affairs...

Instagram wprowadza limit hashtagów

Decyzja ta ma na celu uporządkowanie widoku pod wpisami, gdzie dotychczas często pojawiały się niemal nieskończone listy tagów...

AI Mode od Google’a zagrożeniem dla blogerów kulinarnych? Tracą zasięgi i reputację

Narzędzie to podsuwa gotowe przepisy generowane przez sztuczną inteligencję, które są „sklejką” fragmentów pobranych z wielu blogów...

Rusza kolejna edycja konkursu The Next Gen of PR. Zgłoszenia do 19 stycznia

To polskie eliminacje do międzynarodowych rozgrywek Next Generation PR World Cup, organizowanych przez ICCO...

OBTK współpracuje z International Rescue Committee

W ramach współpracy agencja odpowiada m.in. za opracowanie strategii komunikacji projektu „OPPORTUNITY”...

Block title

 
 

PRACA

Google search engine

NAJCZĘŚCIEJ CZYTANE

ARTYKUŁ SONSOROWANY

Idealne święta w reklamach nudzą i irytują

Coraz ważniejsze stają się dla odbiorców tematy społeczne poruszane w reklamach. Oczekuje ich niemal połowa Polaków...

PRoto.pl Poleca