niedziela, 14 grudnia, 2025

WYDARZENIA

„Nie taki #PR czarny” po raz szósty. O public relations w...

Gościem spotkania będzie Cyprian Maciejewski, członek zarządu PSPR...

FOREO wybrało Platinium Cast

Firma powierzyła agencji obsługę public relations, współpracę z mediami oraz prowadzenie biura prasowego...

Mikołaj Nowak i Artur Kluska założyli Iskrzenie Studio

Wyróżnikiem firmy mają być działania PR-owe i marketingowe dla produktów i usług związanych z ideą zrównoważonego rozwoju...

Ważna wiadomość dla Czytelników newslettera PRoto – czeka Was poranna dawka wiedzy!

Chcemy jeszcze lepiej odpowiadać na Wasze potrzeby, dlatego z przyjemnością informujemy, że zmieniamy godzinę wysyłki newslettera PRoto z popołudniowej na poranną...

Instagram edukuje, jak rozmawiać z nastolatkami o mediach społecznościowych

Seria „Carversations” ma na celu pokazanie autentycznych rozmów między rodzicami a ich dziećmi, które często odbywają się w samochodzie...

Chatboty wciąż zawodzą w sytuacjach kryzysowych

Test przeprowadzony przez The Verge ujawnił, że największe chatboty mają problemy z właściwą reakcją na wzmianki o myślach samobójczych...

Agencje i marketerzy z Polski nagrodzeni w Effie Awards Europe. Historyczny sukces McCANN

Tegoroczna edycja przyniosła cztery statuetki dla Polski. Trzy z nich trafiły do McCann Poland...

Mercedes-Benz sponsorem WTA. Długoterminowe partnerstwo wesprze kobiecy tenis

Gigant samochodowy będzie wizualnie obecny na turniejach WTA 1000, 500 i 250. Zapewni także flotę zawodniczkom i ich zespołom...

Nowy Jork jako pierwszy stan w USA wymaga ujawniania awatarów AI w reklamach

Gubernator Hochul określiła prawo jako „zdroworozsądkowe” i mające na celu zwiększenie przejrzystości dla konsumentów...

Grupa Kabar nowym klientem Esgo

Agencja odpowiada za komunikację korporacyjną, relacje z mediami oraz marketing produktowy Kabar...

Jest wyrok sądu w sprawie Stanowskiego i Janoszek

Spór swój początek miał w 2023 roku...

Marka Tarczyński przedłuża partnerstwo tytularne stadionu we Wrocławiu

Dalsze wspólne działania – o wartości 30 mln zł netto – „to nie tylko wyraz zaufania między dwiema silnymi, lokalnie zakorzenionymi markami, lecz przede wszystkim konkretna inwestycja w rozwój całego regionu”...

Holenderski McDonald’s usuwa kontrowersyjną reklamę wygenerowaną przez AI

Spot został skrytykowany za nienaturalnie wyglądające postacie i słaby montaż, a wiele osób określiło go jako „przerażający”...

Block title

 
 

PRACA

Google search engine

NAJCZĘŚCIEJ CZYTANE

ARTYKUŁ SONSOROWANY

Ważna wiadomość dla Czytelników newslettera PRoto – czeka Was poranna dawka wiedzy!

Chcemy jeszcze lepiej odpowiadać na Wasze potrzeby, dlatego z przyjemnością informujemy, że zmieniamy godzinę wysyłki newslettera PRoto z popołudniowej na poranną...

PRoto.pl Poleca