wtorek, 16 grudnia, 2025

WYDARZENIA

Supermarkety i butiki, czyli o agencjach o wąskiej specjalizacji

W sporze przedsiębiorców – być wszechstronnym czy wyspecjalizowanym – stają po tej drugiej stronie. Jak patrzą na swoją specjalizację? Co im ona daje? W czym przeszkadza? Jak sobie z tym radzą?

Światowi przywódcy na Facebooku: najpopularniejszy ponownie premier Indii

To w tym portalu społecznościowym liderzy i rządy państw oraz ministerstwa spraw zagranicznych mają najliczniejszą grupę odbiorców...

Cukier Królewski nowym klientem Abanana

Agencja odpowiedzialna jest za obsługę mediów społecznościowych oraz koordynację współprac z blogerami...

BMW liderem wyścigu o medialność. Na podium samochodów osobowych także Volkswagen i Toyota 

Instytut Monitorowania Mediów zbadał widoczność marek motoryzacyjnych w polskich mediach w pięciu obszarach – od publikacji dziennikarskich, przez kanały własne, platformy społecznościowe, aż po reklamy oraz współprace sponsoringowe...

Airbnb z grzywną w Hiszpanii za reklamowanie nielegalnych nieruchomości

Zgodnie z decyzją, platforma musi niezwłocznie usunąć wszystkie ogłoszenia naruszające przepisy...

Prada stawia na autentyczność. Sandały inspirowane indyjskim obuwiem doczekały się etykiety?

Nowa kolekcja zostanie wyprodukowana w indyjskich stanach Maharasztra i Karnataka, co jest efektem oficjalnego porozumienia...

Sopot w nowej odsłonie. Miasto ma nową identyfikację wizualną

„By oddać niepowtarzalną sopocką aurę, inspiracje do identyfikacji wizualnej miasta zostały zaczerpnięte z rozpoznawalnych miejsc: molo, panoramy miasta, sopockich willi, werand i wieżyczek, morza i lasu”...

Bakoma ponownie sponsorem Widzewa Łódź

Firma spożywcza była już sponsorem klubu w sezonie 1996/97, który zakończył się zdobyciem przez Widzew tytułu Mistrza Polski...

Przemysł kreatywny sceptyczny wobec współpracy OpenAI z Disneyem

Porozumienie to pozwala firmie zajmującej się AI na wykorzystanie postaci wytwórni filmowej w narzędziach generatywnej AI...

YouTube usprawnia proces nawiązywania współprac twórców z markami

Nowe aktualizacje zapewnią firmom bezpośredni dostęp do danych o wynikach promowanych materiałów wideo...

Michał Przedlacki Dziennikarzem Roku 2025. Ogłoszono laureatów 29. edycji konkursu Grand Press

W kategorii News wygrali Mariusz Gierszewski (Radio Zet) i Dominika Długosz („Newsweek Polska”) za materiał „Radio Zet ujawnia: Szymon Hołownia spotkał się pod osłoną nocy z wysłannikiem Jarosława Kaczyńskiego”...

Block title

 
 

PRACA

Google search engine

NAJCZĘŚCIEJ CZYTANE

ARTYKUŁ SONSOROWANY

BMW liderem wyścigu o medialność. Na podium samochodów osobowych także Volkswagen i Toyota 

Instytut Monitorowania Mediów zbadał widoczność marek motoryzacyjnych w polskich mediach w pięciu obszarach – od publikacji dziennikarskich, przez kanały własne, platformy społecznościowe, aż po reklamy oraz współprace sponsoringowe...

PRoto.pl Poleca