poniedziałek, 22 grudnia, 2025

WYDARZENIA

Zmiany w WP.pl

Agnieszka Szwaj odeszła ze stanowiska rzecznika prasowego WP.pl. Obecnie zastępują ją Katarzyna Halicka z gdańskiego biura Wirtualnej Polski.

Co sponsorują browary?

Najnowszy numer miesięcznika „Brief” przedstawia działania sponsorskie podejmowane przez producentów piwa, między innymi Grupę Carlsberg Okocim, Kampanię Piwowarską, Miller Genuine Draft czy Żywca. „Sponsoring ma sens tylko wtedy, gdy jest pochodną ogólnej strategii komunikacyjnej przyjętej dla danej...

Rutkowski o wizerunku

W najnowszym numerze magazynu „Brief” ukazał się wywiad Tomasza Kamyka z Krzysztofem Rutkowskim. Najbardziej znany polski detektyw pytany o kreowanie własnego wizerunku mówi, że podejmuje działania świadome, ale kieruje się również intuicją. O celu swoich działań...

Powrót do przeszłości – świąteczna nostalgia opanowała TikToka

Trend ten odzwierciedla potrzebę stabilności w niepewnych czasach...

Głos dziecka w roli głównej. Rzeczniczka Praw Dziecka rusza z kampanią społeczną

Akcja ma walczyć z funkcjonującą nadal postawą „Dzieci i ryby głosu nie mają”, dającą przyzwolenie na ignorowanie dziecięcych opinii, emocji i potrzeb...

OpenAI wprowadza nowe standardy ochrony nastolatków w ChacieGPT

Bezpośrednim powodem zmian są niepokojące doniesienia o negatywnym wpływie chatbotów na zdrowie psychiczne młodych ludzi...

Olga Kostrzewska-Cichoń rzeczniczką prasową Grupy Tauron

Ma doświadczenie m.in. jako dziennikarka mediów ogólnopolskich, takich jak TVN i TVN24...

24/7Communication wygrywa w przetargu Biedronki

Agencja odpowiada m.in. za realizację działań z obszaru komunikacji korporacyjnej, strategiczne doradztwo w zakresie public relations i public affairs...

Instagram wprowadza limit hashtagów

Decyzja ta ma na celu uporządkowanie widoku pod wpisami, gdzie dotychczas często pojawiały się niemal nieskończone listy tagów...

AI Mode od Google’a zagrożeniem dla blogerów kulinarnych? Tracą zasięgi i reputację

Narzędzie to podsuwa gotowe przepisy generowane przez sztuczną inteligencję, które są „sklejką” fragmentów pobranych z wielu blogów...

Rusza kolejna edycja konkursu The Next Gen of PR. Zgłoszenia do 19 stycznia

To polskie eliminacje do międzynarodowych rozgrywek Next Generation PR World Cup, organizowanych przez ICCO...

OBTK współpracuje z International Rescue Committee

W ramach współpracy agencja odpowiada m.in. za opracowanie strategii komunikacji projektu „OPPORTUNITY”...

Block title

 
 

PRACA

Google search engine

NAJCZĘŚCIEJ CZYTANE

ARTYKUŁ SONSOROWANY

Idealne święta w reklamach nudzą i irytują

Coraz ważniejsze stają się dla odbiorców tematy społeczne poruszane w reklamach. Oczekuje ich niemal połowa Polaków...

PRoto.pl Poleca