
Związek Firm Public Relations
Opis działalności:
Związek Firm Public Relations powstał w 2000 jako reprezentacja branży profesjonalnych usług Public Relations w Polsce i zrzesza wiodące agencje PR. Jest członkiem Polskiej Konfederacji Pracodawców Prywatnych Lewiatan, Związku Przedsiębiorców i Pracodawców, Międzynarodowej Organizacji Konsultantów do Spraw Komunikacji (ICCO) oraz Związku Stowarzyszeń Rada Reklamy.
Cele działalności Związku to m.in.: ochrona praw i interesów zrzeszonych w nim członków, reprezentowanie ich wobec organów państwowych i instytucji, dbałość o najwyższe standardy etyczne i zawodowe w oparciu o Kodeks Dobrych Praktyk, Kodeks Etyki PR oraz karty etyczne ICCO.
Od kilkunastu lat ZFPR jest organizatorem Złotych Spinaczy – konkursu promującego najlepsze projekty z dziedziny PR. Związek jest również jednym z założycieli Rady Etyki PR (REPR), będącej podmiotem społecznym dbającym o ochronę najwyższych standardów etycznych w Public Relations. ZFPR prowadzi również intensywny program szkoleniowy London School of Public Relations.
Zarząd ZFPR:
Przemysław Mitraszewski – Prezes Zarządu
Agnieszka Bacińska – Wiceprezes
Anna Simon – Skarbnik
Katarzyna Życińska-Jarosz – Wiceprezes
Członkowie Rady, która jest organem kontrolnym:
Katarzyna Terej – Przewodnicząca Rady
Anna Deręgowska-Watza
Eliza Misiecka
Łukasz Jurkiewicz
Piotr Talarek