środa, 17 grudnia, 2025

Search: Sample

Jest lepiej niż kiedykolwiek?

Wbrew temu, co donoszą media o kryzysie i jego ewentualnych skutkach dla branży PR w Pulsie Biznesu możemy przeczytać, że na kryzysie może ona skorzystać lepiej niż kiedykolwiek, a jej dobra passa się dopiero zaczyna. Karol...

Czy banki odzyskają zaufanie?

„Ognisko zarazy wybuchło w nieskalanym dotąd świecie, który powinien być na nią odporny: wśród darzonych najwyższym zaufaniem instytucji finansowych”, o specyfice obecnego zawirowania gospodarczego na łamach dodatku do miesięcznika Bank mówi Barbara Czerniawska z ITBC Communication....

Jak przekonać nieprzekonanych

Na łamach Gazety Prawnej Michał Fura poprosił specjalistów od reklamy i PR-u o zaplanowanie skutecznej kampanii informacyjnej zachęcającej Polaków do przyjęcia Euro. „Absolutne minimum” kosztów, jakie trzeba ponieść na ten cel, to około 70 mln złotych,...

Brak wyników

spot_img