środa, 17 grudnia, 2025

Search: Sample

Nowa książka na rynku wydawniczym

Na polskim rynku wydawniczym ukazała się, nakładem wydawnictwa MT Biznes, nowa książka „Marketing technologii społecznych. Groundswell, czyli jak wykorzystać Web 2.0 w twojej firmie”.Autorzy książki wyjaśniają, w jaki sposób można wykorzystać potencjał klientów nawiązujących kontakty między...

IMR i niemiecki klient

Warszawska agencja IMR advertising by PR podpisała w kwietniu z niemiecką firmą Burnus roczny kontrakt na obsługę promocyjną serii kosmetyków pielęgnacyjnych. Warszawska agencja ma zapewnić niemieckiemu klientowi pełną obsługę w zakresie PR-u produktowego, produktowego; ma m.in....

wywiad o… wykorzystywaniu badań przez agencje PR

Jednak jeśli chodzi o badania, które mogą podnieść efektywność pracy agencji, ciągle można spotkać się z niewiedzą lub brakiem zaufania do agencji badawczej.

Brak wyników

spot_img