Search: Sample
Magazyn Wiadomości Turystyczne opisał X Bal Polski w Brukseli oraz jego znaczenie dla promocji wizerunku kraju. Imprezę zorganizował Polski Ośrodek Informacji Turystycznej w Brukseli, a zdaniem pomysłodawców wydarzenia, jest ono świetną okazją do zainteresowania Europy polskimi...
O tym, w jaki sposób kryzys wpływa na łódzkie agencje PR-owskie można przeczytać w łódzkiej Gazecie Wyborczej. Chociaż różni eksperci początkowo sądzili, że pogorszenie sytuacji finansowej będzie szansą dla firm oferujących usługi w zakresie komunikacji kryzysowej,...
Portal Wyborcza.pl kontynuuje temat fałszowania opinii w Internecie. Autor tekstu, Tomasz Grynkiewicz, przytacza przykłady „amatorszczyzny fałszerzy Internetu”, czyli wynajętych osób udających na forach internetowych niezależnych konsumentów. W artykule przedstawiono wypowiedź Piotra Gotkowskiego z agencji Streetcom, którego ideą...



