poniedziałek, 8 grudnia, 2025

Search: Sample

Z Dziennika do Polskiej Izby Ubezpieczeń

Z początkiem marca Marcin Tarczyński objął stanowisko analityka w Dziale Public Relations i Marketingu w Polskiej Izbie Ubezpieczeń. Ma odpowiadać za prowadzenie relacji z mediami, nadzór nad komunikacją elektroniczną Izby oraz analizę danych ubezpieczeniowych dla potrzeb...

Analiza ofert pracy dla PR-owców – luty 2009

Liczba ofert dla PR-owców na stałym poziomie Lutowy raport PRoto zawiera analizę 117 nowych ogłoszeń o pracę dla PR-owców. To dokładnie tyle samo, co w styczniu tego roku i aż o blisko 16 proc. mniej niż...

Twenty Four Seven PR dla Procter&Gamble

Agencja Twenty Four Seven PR rozpoczęła współpracę z firmą Procter&Gamble. Twenty Four Seven PR wybrano spośród pięciu agencji startujących w przetargu ogłoszonym w lipcu 2008 r. Twenty Four Seven PR odpowiada za opracowanie i wdrożenie strategii...

Brak wyników

spot_img