piątek, 19 grudnia, 2025

Search: Sample

Kuria dba o wizerunek

Jak czytamy na portalu Wyborcza.pl, polski Kościół chce zmienić wizerunek i w nowoczesny sposób docierać do wiernych. W tym celu krakowska kuria wraz z Katolickim Centrum Kultury postanowiły stworzyć portal www.Franciszkańska3.pl, który ma być połączeniem serwisów...

Niblo dla finalistki Kapitalnego Pomysłu TVN

Agencja interaktywna Niblo rozpoczęła współpracę z Moniką Howard, finalistką TVN-owskiej produkcji Kapitalny Pomysł. Niblo zajmie się prowadzeniem relacji mediami w jej imieniu, a także działaniami e-marketingowymi, w tym - wdrożeniem strony www. Umowa została podpisana na...

The Impact Awards 2008

Tylko jeden polski projekt został wyróżniony w konkursie organizowanym przez League of American Communications Professional (LACP). Jest to kampania edukacyjna prowadzona przez Partner of Promotion na rzecz Ministerstwa Środowiska w związku z konferencją COP 14. Konferencja...

Brak wyników

spot_img