piątek, 19 grudnia, 2025

Search: Sample

Raport wizerunkowy o branży PR – styczeń 2009

W styczniu o PR – zmiany w raporcie PRoto W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie mediów tematyką PR-u odświeżona została metodologia, według której powstaje raport PRoto. W styczniu po raz pierwszy pod uwagę wzięto tytuły prasowe o...

Śpiący się budzi

KupFranki.pl udowadnia, że rok 2009 upłynie pod znakiem sieci społecznościowych. Nowe technologie z łatwością integrują ludzi wokół idei i zachęcają do... czynu. Czyżby nadchodziła jakaś fundamentalna zmiana? Nie dość, że chodzi o gigantyczne sumy, bo ok....

Facebook wizerunkowo

Jak pisaliśmy niedawno Facebook.com zmienił regulamin, nie informując o tym użytkowników. Zgodnie z nim zdjęcia i inne materiały, które umieszczali użytkownicy serwisu, miałyby należeć do portalu, a konkretnie – jego sponsorów, nie do ich pierwotnych właścicieli. O...

Brak wyników

spot_img