sobota, 20 grudnia, 2025

Search: Sample

Kryzys ukróci polityczny PR

„Jak słyszę słowo PR to dostaję gęsiej skórki. Mam już alergię na to, ponieważ - na litość boską – demokracja nie polega tylko na PR-rze”, mówi senator Krzysztof Piesiewicz przy okazji komentowania w TVN24 zbliżenia PO...

Fleishman-Hillard pozycjonuje

Agencja public relations Fleishman-Hillard wprowadziła do swojej oferty program pozycjonowania korporacyjnego. Ma on wspomóc firmy w definiowaniu swojej pozycji na rynku z punktu widzenia komunikacji, formułować misję i wizję w oparciu o istniejące w organizacji wartości...

Pomysł na Australię

W magazynie Visual Communication ukazał się artykuł dr Andrei Insch z Uniwersytetu z Otago w Nowej Zelandii na temat kreowania i promowania marki Australii. Autorka pisze, że Australijska Agencja Turystyczna chce wykorzystać rozgłos, który powstał przy...

Brak wyników

spot_img