Search: Sample
Dlaczego instytucja finansowa raczej nie będzie sponsorować walk bokserskich, czyli o sponsoringu, mówi Kurierowi Porannemu ekspert ds. wizerunku Andrzej Kondej. „Firmie potrzebny jest odpowiedni nośnik promocji”, przekonuje Kondej, tłumacząc, dlaczego warto inwestować w sponsoring sportowy. Zaznacza...
Media poświęcają dużo miejsca na tematykę związaną z marketingiem regionalnym. Forum Samorządowe pyta Szymona Sikorskiego z agencji Publikon o teorię promocji miejsc - w dodatku do Gazety Wyborczej przeczytać można, jak powstaje marka Polski Wschodniej/Sikorski przekonuje,...
Monday PR będzie współpracować z AVG Technologies, dostawcą oprogramowania zabezpieczającego. W ramach umowy agencja ma odpowiadać za budowanie wizerunku marki wśród użytkowników indywidualnych oraz małych i średnich przedsiębiorstw. Umowa obowiązuje od marca 2009 i została podpisana...



