środa, 17 grudnia, 2025

Search: Sample

Przemysław Mitraszewski w Marketingu&more

„Radary kryzysowe nie tylko powinny być włączone (choć i to nie bywa oczywiste), ale muszą mieć ustawioną wysoką czułość – napisał w magazynie Marketing&more Przemek Mitraszewski.

Przewidzieć kryzys

„Ślepe przekonanie, że produkt sam się obroni, może prowadzić do kryzysu” – napisał w Marketingu&more Przemysław Mitraszewski. W swoim tekście porównuje on dwa różne podejścia do symptomów kryzysu, z których tylko jedno dało firmie szansę na...

Zalewska w COMPERTO

Agnieszka Zalewska zakończyła współpracę z agencją Pure Concept i założyła firmę COMPERTO. Będzie się ona specjalizowała w public relations i marketingu kancelarii prawnych, instytucji kultury oraz firm konsultingowych i finansowych. Zajmuje się także outsourcingiem wydawniczym. Pierwszym nowym klientem COMPERTO...

Brak wyników

spot_img